---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 12 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

سال سخت صنعت خودرو

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام، سال سختی پیش رو صنعت خودرو است، از قطع مبادلات بانک های خارجی خبر داد .

 خروج فرانسه از برجام

رئیس جمهور فرانسه در حال تلاش هایی برای حصول به توافق جدید و اصلاح‌شده با تهران است و ممکن است از برجام خارج شود و مذاکره برای سند جدید و کامل‌تر را آغاز کند .

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین از عدم فروش بلوک های ۵۴ ، ۱۰۰ و ۲۷ درصدی ۳ شرکت و ۴۰ درصدی کارگزاری و برنامه فروش مجدد این ۴ شرکت خبر داد

تعلیق فعالیت‌ خارجی ها در ایران

به دنبال تصمیم ترامپ به خروج از برجام، دو بانک هندی و بانک "بی سی پی" سوئیس به همراه لوک اویل روسیه هم کلیه فعالیت‌های تازه را در ایران تعلیق کردند.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین، گزارش عملکرد حسابرسی نشده سال 96 را با افزایش 113 درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال قبل منتشر کرد.

توتال

وزیر نفت از فرصت ۶۰ روزه توتال برای مذاکره با آمریکا خبر داد و گفت: اگر دولت آمریکا با ماندن توتال در ایران موافقت نکند، چین جایگزین این شرکت می شود.

لغو قرارداد ۲ میلیارد دلاری شرکت کره ای

شرکت دائلیم اینداستریال کره جنوبی اعلام کرد: به علت عدم جذب تامین مالی لازم توسط پالایشگاه اصفهان، قرارداد ۲.۰۸ میلیارد دلاری با این شرکت پالایشی را لغو کرده است.

کمینا

نماد معاملاتی شیشه سازی مینا (کمینا1) به زودی در تابلو پایه ج بازار پایه فرابورس ایران گشایش می یابد.

سجام

سیمان غرب آسیا برنامه افزایش سرمایه 33 درصدی را اعلام کرد."سجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 154 به 205 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت سیمانی درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

شتران

پالایشگاه تهران، درحالی برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را 20 اسفند سال گذشته اعلام کرد که سازمان بورس با افزایش سرمایه 18 درصدی موافقت و مجوز را صادر کرد."شتران" از محل اندوخته طرح توسعه،290 میلیارد تومان به سرمایه فعلی می افزاید تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

گوگل

شرکت گوگل که زیرمجموعه شرکت مادر آلفابت است، بالاخره توانست اپل را شکست بدهد و با ارزش ۳۰۲ میلیارد دلاری بالاتر از جایگاه اپل ۳۰۱ میلیارد دلاری بایستد و لقب ارزشمندترین برند جهان را به خود اختصاص دهد.
چکارن
شرکت کارتن ایران درخصوص فروش قدرالسهمی از زمین مشاع(4 سهم از 8 سهم) واقع در یافت آباد از طریق مزایده اقدام کرد.متراژ کل 6300 متر است که 3165 متر متعلق به "چکارن" است و پس از اصلاحی 2852 متر قدرالسهم این شرکت بورسی خواهد بود که با توجه به قیمت تمام شده پایین به عنوان سود شناسایی خواهد شد.
کسرا
شنیده ها حاکى از عرضه اولیه یکى از زیرمجموعه های شرکت سرامیک صنعتى اردکان بنام شرکت مهندسى معدنى زرین پودر نوین در فرابورس بگوش میرسد .
حریل
نماد معاملاتی شرکت ریل پرداز سیر ، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 17/03/1397 در پایان معاملات امروز شنبه متوقف می گردد.
فولاد
شنیده ها از فولاد مبارکه حاکى از افزایش سرمایه ٣٥ درصدى از سود انباشته و همچنین اعلام سود ٧٥ تومانى در این نماد میباشد .
اوان
شرکت مبین وان کیش در مجمع عمومی عادی سالانه خود ، راه اندازی ۱۹ اپلیکیشن جدید ، راه اندازی ۵ سرویس وب و امضاء قرارداد با بیش از ۱۸ تامین کننده و استارتاپ جدید اعلام نمود و برای هرسهم 80تومان سود تقسیم کرد.
دور زدن تحریمها توسط پژو
دبیر انجمن قطعه‌سازان با اشاره به اعلام خودروسازان فرانسوی مبنی بر عدم تغییر سیاست ها در ایران گفت: اگر پژو بتواند هر چه سریع تر تولید و تامین قطعات را به قطعه‌سازان ایرانی واگذار کند می تواند تحریم را دور بزند.
حذف نماد «ولامید» از بورس
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور یک نامه رسمی اعلام کرد که شرکت لیزینگ امید از میان شرکت های بورسی حذف شد.با توجه به عدم عرضه سهام آن شرکت طبق موعد مقرر در بازار اول فرابورس که منجر به لغو پذیرش آن شرکت شده است و با استناد به صورت جلسه ۱۶ مردادماه سال ۹۱ شورای عالی بورس نام آن شرکت از فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار حذف شده است.
گروه خودرویى
خبرها حاکى از جلسه اى بین شرکت ولوو با کرباسیان جهت ارایه مدل ادامه همکارى ٢٠٠ میلیون یورویى براى تأمین مالى ماشین آلات معدنى مورد تأیید و پذیرش قرار گرفت .

غویتا

شرکت فرابورسی ویتانا مجوز افزایش سرمایه 436 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 5.6 به 24.4 میلیارد تومان برساند.341 درصد از تامین مالی "غویتا" معادل 19.1 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 95 درصد معادل 5.2 میلیارد تومان از محل جذاب سود انباشته است که برای اجرای طرح توسعه ارتقای ظرفیت تولید و اضافه کردن محصولات جدید به سبد شرکت اعمال می شود.

درباره حذف دلار یارانه‌ای دارو

سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی اخبار درباره حذف ارز یارانه‌ای دارو اظهار داشت: یارانه ارزی این کالا حذف نشده و نخواهد شد. دارو همچنان در شمار کالاهای اساسی و استراتژیک است و دولت از آن حمایت می‌کند.وی افزود: موضوعی که شاید برداشت اشتباهی از آن در برخی رسانه‌ها صورت گرفته، این است که زمان پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارو نسبت به چیزی که در ابتدا تصمیم گرفته شد یعنی هنگام گشایش اعتبار، تغییر کرده و حمایت‌ها از مصرف‌کننده و بیمار در سطح عرضه انجام و هنگام واردات انجام نمی‌شود.این مقام مسئول ادامه داد: با وجود این تصمیم، تغییری در ماهیت موضوع ایجاد نشده و در سطح عرضه از نرخ دارو حمایت می‌شود. یعنی در همین سطح اقدامات حمایتی از محل مابه‌التفاوت نرخ ارزی که دولت به وزارت بهداشت می‌دهد و همچنین کمک سازمان‌های بیمه‌گر، انجام می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی