---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 16 بهمن 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"کلر"

چهارشنبه 16 بهمن، 15 درصد از سهام کلر پارس شامل 49 میلیون و 125 هزار سهم با محدوده قیمتی 2800 تا 2950 تومانی هر سهم و سهمیه 80 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود .

افزایش سرمایه غگلستا
شرکت پگاه گلستان تصویب کرد سرمایه اسمی 12 میلیارد تومانی با 409 درصد و از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ثابت (زمین) به بیش از 61.1 میلیارد تومان برساند.

غشان

شرکت پگاه خراسان درخصوص برنامه افزایش سرمایه 744 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی، دست به شفاف سازی زد."غشان" اعلام کرد: این شرکت با توجه به تصمیمات هیات مدیره در نظر دارد سرمایه 20 میلیارد تومانی فعلی را با افزایش 744 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (زمین) به 168.7 میلیارد تومان برساند. این افزایش سرمایه پس از تایید بازرس قانونی شرکت، موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده اتخاذ می پذیرد.

پاکشو
شرکت پاکشو با دریافت مجوز افزایش سرمایه 300 درصدی می تواند سرمایه اسمی را از 100 به 400 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه از دو محل 200 و 100 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد.

واحیا

شرکت احیاء سپاهان از برنده شدن در مزایده واگذاری 33.74 درصد سهام شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان خبر داد.

ومعلم
بیمه معلم اعلام کرد طبق مصوبه 8 بهمن هیات مدیره در نظر دارد سرمایه اسمی 150 میلیارد تومانی را با افزایش 192 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 437 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالِی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبول اتکایی، افزایش توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری کند.

نتوس
شرکت پشمبافی توس مجوز افزایش سرمایه 842 درصدی را گرفت."نتوس" می تواند سرمایه فعلی را از 2.94 به 27.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختارمالی و خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت شود.

کحافظ

افزایش سرمایه  716 درصدی کاشی و سرامیک حافظ از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."کحافظ" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 18 به 146.8 میلیارد تومان می رساند.

کماسه

تامین ماسه ریخته گری مجوز افزایش سرمایه 36 درصدی را از سازمان بورس گرفت."کماسه" که درخواست افزایش سرمایه 40 درصدی داده بود با موافقت اعمال 36 درصد این پیشنهاد، می تواند سرمایه را از 16.2 به 22 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش می شود.

بورس تهران در رتبه اول جهان

فدراسیون جهانی بورس ها اعلام کرد طی سال میلادی گذشته ، بورس تهران با رشد ۱۲۳ درصدی شاخص در رتبه اول ایستاد.

آبین

شرکت کشت و صنعت آبشیرین از برنامه افزایش سرمایه 513 درصدی خبر داد."آبین" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 29.4 به 180.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت مالکانه و رعایت استانداردهای حسابداری خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی