---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 مرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

های وب
شرکت داده گستر عصر نوین ،سود هر سهم پیش بینی سال مالی جاری 774 ریال اعلام کرد که نسبت به آخرین پیش بینی با تعدیل مثبت 110 درصدی همراه شده است.

مذاکره ایران و آمریکا

ترامپ در چرخشی ۱۸۰ درجه ایی و ضمن تکرار اتهامات قبلی گفت : بدون هیچ‌پیش‌شرطی و در هر جا و هر موضع حاضرم با مقامات ایران دیدار کنم. این برای ایران و آمریکا و دنیا خوب است.وزیر اسبق ارشاد درباره احتمال مذاکره تهران واشنگتن گفت: بهترین زمان گفت و گوی ایران و آمریکا، ۲۸ مرداد در تهران است!

رکورد جدید در بورس و کاهش قیمت های سکه و ارز

مواضع ترامپ مبنی بر آمادگی مذاکره بی شرط با ایران به همراه احتمال عرضه ارز صادراتی در بازار ثانویه موجب رونق کم سابقه و ثبت دو رکورد جدید در بورس و کاهش قیمت های سکه و ارز شد.

قیمت گذاری خودرو

شورای رقابت از قیمت گذاری محصولات خودرو کنار گذاشته می‌شود و خودروسازان نرخ‌های فروش را خود آزاد تعیین خواهند کرد.

بیمه حافظ

بیمه حافظ که با سرمایه 12.2 میلیارد تومانی در بازار پایه ب فرابورس حضور دارد از برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد

 ریشمک

شرکت تولید و صادرات ریشمک با اعلام محاسبه دلار ۷۵۰۰ تومانی اقدام به تعدیل ۲۲۰ درصدی سود هر سهم کرد.

کی بی سی

شرکت دارویی کی بی سی،برنامه افزایش سرمایه 21 درصدی را اعلام کرد.این شرکت فرابورسی تامین مالی مذکور را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج سرمایه در گردش و افزایش سودآوری صورت می دهد.

تولید تندر ۹۰ و ساندرو

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با اعلام ادامه حضور رنو در ایران تاکید کرد : تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو متوقف نخواهد شد.

سرمایه ایرانیان خارج از کشور

ایرانیان خارج از کشور ۲۴ هزار میلیارد دلار سرمایه دارند که با جذب یک درصد آن هم می‌توان به اقتصاد کشور کمک موثری کرد.

ارز پتروشیمی‌ها

آنگونه که از برخی مدیران بانک مرکزی خبر می رسد، قرار است که عرضه ارز پتروشیمی ها به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان ارز حاصل از صادرات غیرنفتی، با موافقت و بخشنامه رسمی دولت، در بازار ثانویه عرضه شود و دیگر الزامی به فروش آن به نرخ دولتی یا همان نرخ موسوم به ٤٢٠٠تومانی برای آنها وجود نداشته باشد.اگر تصمیم ارزی جدید در دولت مصوب شود، پتروشیمی ها باید یکی از این دو راه را انتخاب کنند:یا خوراک ارزان بگیرند و دلارشان را ٤٢٠٠بدهند یا خوراک با نرخ فوب بگیرند و دلار را در بازار ثانویه بفروشند.

سایت فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا با توجه به افزایش تقاضای محصولات و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرایط فروش فوری و پیش فروش انواع محصولات را اعلام کرد.در طرح جدید،فروش محصولات با محدودیت کد ملی و صرفاً جهت مصرف کنندگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی انجام خواهد شد.با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی