---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


ایران خودرو

ایران خودرو از نهم دی ماه با مدل۹۷ به بازار عرضه خواهد کرد. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر اظهارداشت: توقع و انتظار مشتریان از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه فراتر از دیگر رقبا است، از این رو و با هدف جلب رضایت مشتریان، تغییر مدل محصولات ایران خودرو مطابق سایر خودروسازان جهانی چندماه پیش از تغییر سال جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

افزایش قیمت خودرو

وزارت صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد و افزایش قیمت خودروهای داخلی در ایران خودرو و سایپا خلاف واقع است.

وتعاون

نماد معاملاتی شرکت بیمه تعاون جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 12/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

وبوعلی

در پی تصمیم سرمایه‌گذاری‌ بوعلی‌ برای برگزاری مجمع فوق العاده در روز سه شنبه و انتخاب هیات مدیره ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود. 

پیشنهاد «رنو»به تایرسازان

یکی از برنامه‌های رنو، تولید تایرهای سبز در ایران است، پیشنهادی که حالا تایرسازان ایرانی از آن استقبال می‌کنند.تایرهای سبز علاوه بر صرفه جویی در مصرف نسبی سوخت، دارای ویژگی‌های دیگری است که عمدتا شامل مسائل زیست محیطی می‌شود.در ساخت تایر‌های سبز، مواد سمی را از آن‌ها حذف می‌کنند و این امر نه تنها موجب کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود، بلکه هم موجب تولید پسماند‌هایی می‌شوند که کمتر برای محیط زیست ضرر دارند و هم برای سلامت کارکنان کارخانه‌های تایرسازی مهم است، زیرا این مواد در هنگام ساخت تایر بر روی سلامت آن‌ها نیز اثر می‌گذارد.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی