---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 خرداد ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 زامیاد
شرکت زامیاد با بالاترین مبلغ و پیشنهاد برنده مزایده خرید 100 درصدی سهام شرکت ایران کاوه سایپا ( سهامی خاص) گردید.مبلغ مورد توافق 2,092,748,221,040 میلیون ریال میباشد.

غمارگ

شرکت مارگارین در خصوص قصد افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد: با توجه به اخذ پایان کار زمین های شرکت، موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین باید در جلسه هیات مدیره طرح و پس از تصمیم گیری و تهیه گزارش طرح توجیهی قطعاً به استحضار سهامداران خواهد رسید.همچنین در خصوص متراژ و مکان زمین ها به صورت تفکیک شده، متراژ زمین حدوداً ۱۹۵ هزار مترمربع مستقر در ۵ فقره پلاک ثبتی( سند منگوله دار) واقع در شهرری کیلومتر ۱۳ جاده ورامین است.

بیمه آسیا

شرکت بیمه آسیا از برنامه افزایش سرمایه 1005 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."آسیا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 230 میلیارد تومان به 2.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس جهت توسعه پرتفوی حق بیمه، افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی اعمال خواهد شد.

غدشت

شرکت دشت مرغاب از برنامه افزایش سرمایه 2838 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غدشت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.3 به 157 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس با هدف اصلاح ساختار سرمایه، خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت و رعایت مقررات سازمان بورس در خصوص نصاب تعیین شده شرکت های طبقه بندی شده در بازار دوم معاملات بورس اعمال خواهد شد.

پردیس

سرمایه گذاری مسکن پردیس از برنامه افزایش سرمایه 18درصدی خبر داد.سرمایه گذاری مسکن پردیس در نظر دارد سرمایه فعلی را از 140 به 165 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

فرابورس
شرکت فرابورس برنامه افزایش سرمایه جذاب 100 درصدی داد تا در صورت تصویب سازمان بورس در مجمع فوق العاده تصویب و نهایی شود ."فرابورس" در نظر دارد سرمایه اسمی 140 میلیارد تومانی را از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به 280 میلیارد تومان برساند تا حداقل سرمایه مطلوب بورس‏ ها را رعایت کرده باشد .
سیمان لار سبزوار

سیمان لار سبزوار که درخواست افزایش سرمایه 873 درصدی داده بود توانست موافقت 427 درصدی را اخذ کند تا سرمایه فعلی از 59.9 به 375.7 میلیارد تومان برسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

زشگزا
شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد از برنامه افزایش سرمایه 1395 درصدی از سه محل خبر داد."زشگزا" درصدد است سرمایه فعلی را از 8 به 119.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و جبران مخارج سرمایه شود.

حسینا

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) خبر داد."حسینا" اعلام کرد: پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش سرمایه، نظر به تصویب هیات مدیره و موافقت سهامدار عمده از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) اقدام به افزایش سرمایه کند.

گکیش
مجتمع رفاهی آبادگران ایران کیش که درخواست افزایش سرمایه 220 درصدی داده بود توانست مجوز 100 درصدی را در مرحله اول اخذ کند تا آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود."گکیش" سرمایه فعلی را از 6.4 به 12.8 میلیارد تومان برساند. 5.44 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 960 میلیون تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی، تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید واحدهای آپارتمانی در جزیرۀ کیش و شهر مشهد شود.همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 12.8 به 20.4 میلیارد تومان موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

سازه پویش
سازه پویش از برنامه افزایش سرمایه 288 درصدی خبر داد .شرکت سازه پویش درصدد است سرمایه فعلی را از 10 به 38.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

میدکو
هلدینگ میدکو که درخواست افزایش سرمایه 69 درصدی داده بود، توانست مجوز 27 درصدی را در مرحله اول اخذ کند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود.سرمایه فعلی "میدکو" از 3.55 به 4.52 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این هلدینگ فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر شود.

های وب
شرکت داده گستر عصر نوین از نتیجه حضور در مناقصه خرید و تامین تجهیزات جهت اجرای پروژه ایجاد زیرساخت ابری پیام رسان های بومی که شامل خرید و تامین وحمل تجهیزات، راه اندازی و آزمایش و تحویل و سایر تعهدات طبق مشخصات فنی و ضمایم مربوطه خبر داد ."های وب" طبق اعلام کتبی شرکت ارتباطات زیر ساخت به عنوان برنده مناقصه معرفی شده است. مبلغ قرارداد 239.6 میلیارد تومان و مدت اجرای آن 5 ماه است. اعلامیه برنده شدن در مناقصه توسط کارفرما به شرکت داده گستر عصر نوین ابلاغ شده و قرارداد اصلی نیز در حال انعقاد است.همچنین مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه بالغ بر 2.5 میلیارد تومان بوده است.

فاراک
ماشین‌ سازی‌ اراک‌، با اعلام قرارداد بیش از 100 میلیارد تومانی با توقف نماد روبرو شد."فاراک" اعلام کرد: با توجه به ابلاغیه 12 خرداد شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت ، تأمین Column & Process Internal های پروژه پتروشیمی کیان به این شرکت واگذار شده اما جزئیات قرارداد ( از جمله نحوه تسویه ) به امضاء طرفین نرسیده است .مبلغ قرارداد معادل 5 میلیون و 810 هزار یورو بوده که با نرخ هر یورو 172 هزار و 554 ریال به ریال تبدیل شده است . پس از قطعیت سفارش منوط به اخذ تایید نهایی هیئت مدیره شرکت OIEC بوده که ظرف ده روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد .

فاسمین
شرکت کالسیمین درباره پیشنهاد افزایش سرمایه 200 درصدی، اصلاحیه ای منتشر کرد.شرکت کالسیمین که 11 اسفند ماه پیشنهاد افزایش سرمایه 200 درصدی داده بود با اعلام دلایل، اصلاحیه ای منتشر کرد. "فاسمین" باتوجه به انضمام مصوبه هیات مدیره درخصوص افزایش سرمایه، اضافه کردن اقلام صورت های مالی دوره میانی 9 ماهه منتهی به آذر 98 و به روز آوری گزارش توجیهی افزایش سرمایه جهت اظهار نظر بازرس قانونی در نظر دارد سرمایه فعلی را از 200 به 600 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه به منظور بهبود ساختار مالی و تقویت سرمایه در گردش اعمال خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی