---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

سنگ آهن
رئیس امور بین‌الملل انجمن سنگ آهن از حذف وضع عوارض ۵ تا ۱۰ درصدی صادرات این محصول خبر داد و گفت: احتمالا عوارض ۱۵ درصدی صادرات گندله هم لغو می‌شود.

غدام

امروز شرکت بورسی خوارک دام پارس که در روزهای متمادی گذشته دارای صف فروش بوده و به اندازه حجم مبنای بیش از 65 هزار سهمی معامله نمی شد، مشمول رفع گره معاملاتی است.

سهم بیمه در خسارت نفتکش سانچی

  سهم 30 درصدی خسارت بدنه نفتکش سانچی توسط صنعت بیمه داخلی: این درصد معادل 10 میلیون دلار از 32 میلیون دلار ارزش کشتی بوده که در تعهدات دو شرکت بیمه البرز و ملت است و نیمی از آن نزد بیمه مرکزی و حساب اتکایی ویژه است.­70 درصد تعهد بدنه نفتکش نیز بر عهده شرکت بیمه ای از نروژ بوده که آماده پرداخت است. بیمه محموله نفتکش نیز به عهده شرکت کره ایی است که به صورت فوب پرداخت شده است.

غشهداب

شرکت شهداب ناب خراسان که در 29 مرداد سال جاری برنامه افزایش سرمایه 39 درصدی را اعلام کرده بود،مجوز این تامین مالی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را به 104 میلیارد تومان برساند.افزایش سرمایه "غشهداب" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

تصمیم مثبت درباره ۴ شرکت بورسی در نوبت حذف

هیات پذیرش در مورد ۴ شرکت گرانیت بهسرام، ایران خودرو دیزل ، سایپا دیزل و قند شیرین که مشمول لغو پذیرش شده بودند تصمیم مثبتی گرفت." خکاوه، خاور، کهرام و قشیرین" تا 12 ماه دیگر مهلت دارند تا نسبت به  ارایه برنامه و خروج از زیاندهی اقدام کنند.

والبر

در پایان معاملات امروز بازار سهام نماد شرکت بورسی سرمایه گذاری البرز به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه 19 درصدی و اصلاح اساسنامه در شنبه آینده ،بسته می شود.
شلرد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان از بازگشایی خط اعتباری 502 میلیون یورویی چین به عنوان مهمترین منبع تامین منابع مالی این طرح تولید اوره یاد کرد و از امضای خرید تجهیزات با شرکت های اروپایی خبر داد.
فایرا
خبرها حاکى از بالا رفتن ٨ درصدى فروش هر کیلو شمش آلومینیوم در بورس کالا به قیمت ١٢٥٠٠ میباشد ، این در حالى است که هفته قبل ١٠٨٤٩ تومان داد و ستد میشد و در بودجه سال ٩٦ شرکت فایرا ٨٧٥٠ تومان دیده شده است که نوید تعدیل مثبت با اهمیت در این شرکت میباشد .
بهبود روابط بانکی چین با ایران
بانک ABC چین، فراخوان جدیدی برای آن دسته از ایرانی هایی داشته که حساب آنها طی ماههای گذشته مسدود شده بود؛ به نحوی که درخواست شده تا آنها با مراجعه به شعب بانکی، مجدد افتتاح حساب داشته باشند

بازگشایی وپسا
سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس به منظور پذیرش در بازارهای اصلی فرابورس ایران از سهامی خاص به عام تبدیل شد و عرضه اولیه آن نیز منوط به این بود که به عنوان یک هلدینگ، نهاد مالی شود.بنا بر قانون احکام دائمی، از آنجا که "وپسا" به عنوان سهامی عام در سازمان ثبت شده بود، سهام آن پس از لغو پذیرش نمی‌تواند در خارج از بورس معامله شود.بازگشایی این نماد معاملاتی منوط به تعیین تکلیف نهایی وضعیت پذیرش این شرکت در یکی از بازارهای اول یا دوم فرابورس است و این موضوع نیز نتیجه تصمیم‌گیری هیات پذیرش اوراق بهادار فرابورس ایران خواهد بود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی