---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 14 اسفند 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه "تملت"

چهارشنبه 14 اسفند 13 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه ملت شامل 910 میلیون سهم با محدوده قیمتی 320 تا 340 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود .

عرضه اولیه"شصدف"

چهارشنبه 14 اسفند 20 درصد از سهام شرکت دوده فام شامل 34 میلیون سهم با محدوده قیمتی 1900 تا 1990 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان سفارش گیری سهام "شصدف" بین ساعت 7 الی 10 صبح و بدون امکان تمدید می باشد .

غدشت

شرکت دشت مرغاب از برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین 5030 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد."غدشت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.3 به 274.1 میلیارد تومان برساند تا در صورت اعمال ، قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

بکام

کارخانجات شهید قندی از برنامه افزایش سرمایه 1240 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."بکام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 804 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس، صرف اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی سرمایه و بهبود نسبت مالکانه خواهد شد.

غچین

شرکت چین چین از برنامه انجام مرحله دوم افزایش سرمایه 33 درصدی خبر داد.جلسه هیات مدیره "غچین" به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از 18 به 24 میلیارد تومان از محل سود انباشته برای تکمیل و توسعه خطوط تولید، روز پنج شنبه 22 اسفند برگزار خواهد شد.
سمگا
گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری درحالی درخواست افزایش سرمایه 100 درصدی داده بود که سازمان بورس با 50 درصد آن موافقت کرد."سمگا" سرمایه فعلی را از 300 به 450 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و بابت مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات (سهامی خاص) و افزایش توان عملیاتی شرکت صرف می شود.
بیمه دانا
شرکت بیمه دانا مجوز افزایش سرمایه 167 درصدی را از سازمان بورس گرفت.بیمه دانا سرمایه فعلی را از 150 به 400 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران و با هدف اصلاح ساختار مالی و رعایت ضوابط و مقررات بیمه مرکزی مبنی بر حداقل سرمایه در فعالیت امور بیمه گری اتکایی اعمال می شود.
سامان
در پی موافقت آمریکا با راه‌اندازی کانال مالی سوئیس برای صادرات غذا و دارو به ایران، بانک حاضر در فرابورس سامان با همکاری بانک سوئیسی BCP مسئول تراکنش‌های مالی این کانال شد .

البرز
بیمه البرز از برنامه افزایش سرمایه 275 درصدی خبر داد."البرز" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 1.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بیمه در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می گیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی در جهت توسعه پرتفوی حق بیمه و افزایش سهم بازار و تقویت توان مالی شود.
سیمان لار سبزوار

مجمع فوق العاده شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار صبح شنبه 10 اسفند ماه با حضور کلیه سهامداران با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه برگزار شد و افزایش سرمایه 3900 درصدی از محل مطالبات شرکت سیمان لار سبزوار به تصویب رسید.

پلاست

شرکت پلاستیران از برنامه افزایش سرمایه 768 درصدی خبر داد."پلاست" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.76 به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بازار پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی صورت می گیرد.

دیران

شرکت ایران دارو مجوز افزایش سرمایه 9 درصدی را از سازمان بورس گرفت."دیران" سرمایه فعلی را از 53 به 58 میلیارد تومان می رساند . تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد تا قادر به خرید تجهیزات جدید تولید ، سایر تجهیزات و تامین سرمایه در گردش شود.

اتکام

بیمه اتکایی امین مجوز افزایش سرمایه 10 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی بیمه اتکایی امین به منظور اصلاح ساختار مالی از 300 به 330 میلیارد تومان می رسد. 8 میلیارد تومان از تامین مالی "اتکام" از محل سود انباشته و 22 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها صورت می پذیرد.

فاسمین

شرکت کالسیمین از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."فاسمین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 200 به 600 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه و به منظور بهبود ساختار مالی و تقویت سرمایه در گردش اعمال خواهد شد.

خساپا

شرکت سایپا در پیشنهاد قبلی در نظر داشت سرمایه فعلی را از 3.9 به 21.2 هزار میلیارد تومان برساند اما پس از اخذ کامل گزارشات کارشناسان رسمی این میزان افزایش یافته به طوری که در صورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی با افزایش 450 درصدی از 3.9 به 21.5 هزار میلیارد تومان می رسد.تامین مالی این خودروساز از محل تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار سرمایه و خروج از زیان شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی