---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 مهر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

ولوو

شرکت ولوو اعلام کرد: به دلیل ناتوانی در دریافت پول قطعات فرستاده شده به ایران مونتاژ کامیون در ایران را متوقف کرده است.

پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی از صادرات 12 میلیارد دلاری پتروشیمی ها خبر داد و گفت: تمام پتروشیمی ها ارز خود را در بازار ثانویه عرضه می کنند .

عرضه اولیه"زدشت"

شرکت کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره با نماد "زدشت" در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیر گروه کشاورزی دامپروری و خدمات وابسته به عنوان صد و سومین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا پس از معرفی توسط مدیران شرکت در صف عرضه اولیه 15 درصدی بایستد.

 پیوستن ایران به FATF

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از کاهش ۱۰.۵ درصدی کارمزد نقل و انتقال پول توسط کشورهای دیگر درصورت پیوستن ایران به FATF خبر داد.

نفت

نگرانی از عدم جبران کاهش نفت ایران منجر شد قیمت هر بشکه نفت برنت به ۷۹.۵۶ دلار برسد و آماده ورود به کانال ۸۰ دلاری باشد.

جنگ با ایران

ترامپ به‌ جان بولتون هشدار داده حق آغاز جنگ با ایران را نخواهد داشت. چرا که وی فقط در تلاش برای توافقی بهتر از توافق اوباما با ایران است.

آزادسازی قیمت لوازم خانگی

مجوز آزادسازی قیمت لوازم خانگی با دلار 15 هزار تومانی

قیمت‌گذاری خودرو

معاون وزیر صنعت از تصمیم دولت مبنی بر قیمت‌گذاری خودرو بر اساس نرخ ارز بازار ثانویه خبر داد.

کطبس

شرکت ذغالسنگ نگین طبس،درنظر دارد بنا به پیشنهاد هیات مدیره با افزایش 33 درصدی،سرمایه را به 20 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "کطبس" در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

رنو

رنو فرانسه اعلام کرد فروش محصول در نخستین ماه تحریم های ایران با کاهش ۵۲ درصدی به ۷ هزار و ۶۲۶ دستگاه رسیده است.

فولکس

شرکت خودروساز فولکس واگن آلمان، با صدور بیانیه‌ای، گزارشات منتشر شده در خصوص تصمیم این شرکت برای خروج از ایران به خاطر فشارهای آمریکا را تکذیب کرد.

فارس

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 83 درصدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را صادر کرد. تامین مالی "فارس" از محل سود انباشته و صرف جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده و جبران مخارج مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر می شود.مدیران این شرکت اعلام کرده اند طبق مصوبه مجمع فوق‌العاده 30 مهر سال گذشته ، چهارشنبه هفته آینده با برگزاری جلسه هیات‌ مدیره اقدام به تصویب افزایش سرمایه جدید خواهند کرد و 4.15 هزار میلیارد تومان از سود انباشته به سرمایه اضافه خواهند کرد تا بعد از آن دو عنوان بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی و ارزش روز بازار به این هلدینگ تعلق گیرد.

تاپکیش

10 درصد از سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با سرمایه 40 میلیارد تومانی معادل 40 میلیون سهم روز شنبه در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد. این عرضه در محدوده 160 تا 170 تومان هر سهم و با حداکثر سهمیه 800 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی آماده واگذاری بود که به دلیل استقبال زیاد ، به هر فرد حقیقی و حقوقی حدود 235 سهم تخصیص داده شد.این خریداران شامل 170 هزار و 50 حقیقی و 429 حقوقی هستند.

صادرات سیمان به افغانستان ادامه دارد

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، با اشاره به اینکه صادرات سیمان به افغانستان ممنوع نشده است، گفت: بسته شدن یکی از مرزهای افغانستان بر روی سیمان ایران به دلیل مسائل امنیتی و داخلی افغانستان بوده و تمامی مرزها به جز مرز «فراه» بر روی سیمان ایران باز است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی