---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

زامیاد

نماد شرکت زامیاد به دلیل بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی تا 13 خرداد تعلیق شد و سهام این شرکت تا آن زمان قابل معامله نخواهد بود.
شدوص
 خبرها از مجمع شرکت دوده صنعتى پارس حاکى از افزایش سرمایه ٢٥٠ درصدى از تجدید ارزیابى میباشد که در سالجارى اجرایى میشود .
فخوز
علیرغم مشکلات دشواریهای ایجاد شده توسط امریکا، اروپاییها از کیفیت محصول ایرانی استقبال کرده و آماده همکاری همه جانبه اند بطوری که در جریان مذاکره هیات اعزامی فولاد خوزستان به آلمان و اسپانیا، یکی از بزرگترین قراردادهای فروش به امضا رسید.
زاگرس
خبرها از مجمع شرکت حاکى تصمیم مدیریت به خرید کشتى جهت حمل ٥٠ درصد ظرفیت فروش و ساخت یوتیلیتى اختصاصى در داخل شرکت میباشد .

وگردش
بانک گردشگری از افزایش 200 درصدی زیان انباشته خبر داد و نماد آن با تصمیم مدیران فرابورس برای حداکثر دو روز تعلیق شد."وگردش" به دلیل عدم تقسیم سود 250 میلیارد تومانی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان اعلام کرد زیان انباشته بیش از 90.9 میلیارد تومانی به بیش از 268 میلیارد تومان افزایش یافته است.

چدن
افشای پاره ای از اطلاعات پیرامون برنامه صادراتی شرکت به کانادا و برنامه شرکت بابت صادرات به ایتالیا اسلوونی امارات و لهستان به میزان 1000تن برای سال 97
سیمان‌ صوفیان‌
در پی اعلام اتمام سال مالی اسفند گذشته سیمان‌ صوفیان‌، این شرکت زمان برگزاری مجمع سالانه را شنبه آینده 5 خرداد تعیین کرده است.بر همین اساس ، در پایان معاملات امروز ، نماد این شرکت بسته می شود.
خودرو
علی‌رغم خروج آمریکا از برجام، خودروسازان فرانسوی در ایران مانده و به همکاری با خودروسازان ایرانی ادامه خواهند داد.

وساپا

سرمایه گذاری ساپیا، اعلام کرد سود هر سه سهم مالی اسفند گذشته را با 64 درصد تعدیل منفی از 106 به 38 ریال کاهش داده و این رقم را برای سال قبل محقق کرده است."وساپا" علت این تعدیل منفی را ناشی از کاهش سود تقسیمی در مجامع شرکتها نسبت به پیش بینی انجام شده و عدم تحقق فروش سرمایه گذاری ها و املاک اعلام کرده است.
سیمان
شنیده میشود که شرکت هاى سیمانى به دنبال افزایش نرخ ٣٠ درصدى هستند که از خرداد ماه بر محصولات اعمال کنند .

های وب

"های وب" بعد از با اعلام ثبت نام ارایه سرویس دیتا بر بستر شبکه نسل چهارم ارتباطات (۴G) مشترکان تلفن ثابت در ۱۱ هزار روستا از قرار داد جدید با وزارت ارتباطات خبر داد.بنابر اعلام "های وب " افزایش 25 درصدی حجم و مبلغ قرارداد پروژه خرید خدمت تلفن خانگی و اینترنت پرسرعت (با حداقل سرعت 512 کیلو بیت بر ثانیه) برای متقاضیان 468 روستای فاقد این امکان با پوشش همراه و استفاده از فاکس و خرید خدمت یک ارتباط (تلفن) عمومی با ارتباط بین شهری و بین الملل برای 165 روستای فاقد این امکان از طریق خرید خدمات مبلغ کل قرارداد با احتساب افزایش 25 درصد قیمت خرید خدمت شماره یک (تلفن خانگی) از 1712000 میلیون ریال به 2119375 میلیون ریال تغییر یافته است.

سنگ آهن
کیوان جعفری طهرانی تحلیلگر حوزه معدن و صنایع معدنی  درباره تاثیر خروج آمریکا از برجام بر صادرات سنگ آهن ایران توضیح داد: چینی‌ها فعلا خرید سنگ آهن ایران را محدود کرده‌اند. فعلا فروش محموله‌های ایران به صورت اسپات و لحظه‌ای است. مشکل اساسی تعداد محدود کشتی‌هایی است که می‌خواهند از بنادر ایران به چین بروند و باعث شده کرایه حمل افزایش یابد.

صادرات ایران خودرو

مدیر صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا شرکت ایران خودرو گفت: درحال حاضر بازار عراق یکی از بهترین بازارهای صادراتی شرکت بوده و قرار است در سال جاری 6 هزار دستگاه از جمله سمند، سورن، پژو پارس و دنا به این کشور صادر شود. بازارهای نیجریه و عمان نیز به عنوان بازارهای صادراتی سودده برای ایران خودرو شناسایی شده است.

مجاب کردن مسئولان برای افزایش قیمت خودرو

کارشناسان معتقدند با توجه به بهبود وضعیت دو سال اخیر صنعت خودرو و افزایش تولید و فروش از یک سو و افزایش دلار و هزینه های تولید محصول از سوی دیگر ، گزارش منفی "خساپا" با هدف کسب امتیاز ار دولت و مجاب کردن مسئولان برای افزایش قیمت فروش در سال جاری ارایه شده که در این میان اعلام کسری ۷.۵ هزار میلیارد تومانی سایپا و ایران خودرو در صورت عدم افزایش قیمت محصولات نشان دهنده این هدف سایپا است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی