---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 تیر ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه سیتا

چهارشنبه 11 تیر ، شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود .به این ترتیب 15 درصد از سهام "سیتا" معادل یک میلیارد و 650 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 800 سهم با دامنه قیمت 1490 تا 1575 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد .

بکهنوج

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج از برنامه افزایش سرمایه سنگین 2436 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."بکهنوج" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 63.3 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

مادیرا

صنایع ماشین های اداری ایران از دریافت مجوز وزارت صنعت برای افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی محصولات نمایشی، کامپیوتری و لوازم خانگی خبر داد.

وآوا 

سرمایه گذاری آوا نوین از لغو برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی از مطالبات و آورده نقدی و در دستور کار قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته خبر داد.

وایرا

نماد معاملاتی "وایرا" از تابلو "نارنجی" به "زرد" انتقال یافت

فسلیر

فرابورس به سهامداران شرکت سولیران هشدار داد.فرابورس با اشاره به توقف نماد سولیران به دلیل برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده ، درباره ضرورت انحلال این شرکت لغو پذیرش شده اطلاع رسانی کرد.مدیریت عملیات بازارهای خارج از بورس شرکت فرابورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت سولیران (فسلیر1) جهت برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت در روز یکشنبه 8 تیر، پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه 4 تیر متوقف می‌شود.توجه سهامداران را به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص ضرورت انحلال این شرکت لغو پذیرش شده که در سامانه کدال منتشر شده، جلب می کند.

غصینو

در مجمع فوق العاده شرکت صنعتی مینو و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 332 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت."غصینو" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 100 به 431.8 میلیارد تومان رساند.

 کاذر

فرآورده های نسوز آذر خبر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی داد. "کاذر" در نظر دارد سرمایه اسمی 45 میلیارد تومانی را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته به 90 میلیارد تومان برساند و صرف تامین منابع مالی مورد نیاز جهت احداث کوره دوار کند.

شصدف

شرکت دوده فام، مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد. "شصدف" سرمایه فعلی را از 20 به 70 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

 ثتوسا

سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل از برگزاری مزایده فروش 29 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری واقع در شهرستان خلخال خبر داد."ثتوسا" در نظر دارد بر اساس مصوبه هیات مدیره نسبت به فروش 29 قطعه زمین با کاربری مسکونی و تجاری از شماره پلاک های ثبتی 4 الی 32 فرعی از 1328 اصلی واقع در شهرستان خلخال خیابان 17 شهریور جنب جهاد کشاورزی اقدام کند.

زنجان

شرکت کشاورزی و کود زنجان از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد . مدیرعامل "زنجان" اعلام کرد: هیات مدیره طی جلسه ۳۱ خرداد مصوب کرده به منظور اصلاح ساختار مالی و تکمیل تعهدات سرمایه صاحبان سهام طبق قوانین و مقررات موضوعه، طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقات دارایی ها و همچنین مطالبات سهامداران و آورده نقدی تدوین و در اسرع وقت پس از اخذ موافقت سازمان بورس برای تصویب به مجمع فوق‌العاده ارائه شود.

 لابسا

شرکت آبسال  اعلام کرد: پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به استحضار می رساند در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای در این خصوص در شرکت وجود ندارد .

لاستیک

افزایش ۳۰ درصدی لاستیک تصویب شد.

عرضه اولیه"وپویا" 

چهارشنبه  از ساعت 7:30 الی 11 صبح، 15 درصد از سهام سرمایه گذاری پویا عرضه اولیه و طی آن 600 میلیون سهم( 560 میلیون سهم در روز عرضه اولیه و 40 میلیون سهم روز بعد عرضه به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی 390 تا 410 تومانی و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی