---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

صادرات ایران به چین

صادرات ایران به چین بر واردات فزونی دارد و چین آمادگی دارد بیشتر از آنچه به ما می‌فروشد، از ما کالا بخرد.

شبندر

امروز سومین عرضه بلوکی پالایشگاه بندرعباس با ۵۲۵ میلیون سهم در بورس انجام می شود.

غبشهر

از برنامه فروش شش دانگ دو قطعه زمین به متراژ 38490 متر مربع و برگزاری مزایده در 5 اسفند خبر داد

انتقال نمادها در بازار ج  و بازار ب

انتقال نمادهای فبیرا ،وشمال ،خصدرا ،سفارود و تکنار از بازار ج به بازار ب و انتقال نمادهای وتعاون ،شتهران ،آریان و کصدف از بازار ب به بازار ج

فسرب

از افزایش 29.6 درصدی سود هر سهم خبر داده که ناشی از افزایش میانگین نرخ فروش به جهت افزایش نرخ تسعیر ارز و نرخ LME است.

ذوب‌آهن - فولادمبارکه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی مالک 52 درصد از ذوب‌آهن  است، به خانه ملت اظهار داشت: این سازمان تمایل دارد سهم خود را به فروش برساند.که خریدار آن مجتمع فولادمبارکه است.

پارسان

رشد حدود 23 درصدی سود پارسان( از 1.2 به 1.5 هزار میلیارد تومان ) . این هلدینگ با سرمایه بیش از 4 هزار میلیارد تومانی اعلام کرد این رشد عمدتاً ناشی از افزایش سود و سود تقسیمی پیش بینی شده شرکتها است.
میهن

اعلام کرده زیان 17.9 میلیارد تومانی به علت عدم تحقق حق بیمه صادره پیش بینی شده با 49 درصد افزایش به 26.7 میلیارد تومان زیان رسیده است.

سیستم

"سیستم" اعلام کرد با توجه به پیشبرد مذاکرات و احتمال تحقق فروش های در دست و 4 پروژه‌ی بزرگ تا پایان سال جاری، افزایش حدود 9 درصد در سود هر سهم نسبت به آخرین بودجه پیش بینی شده از 628 ریال به 686 ریال برآورد می شود.
دسینا

فروش 241 میلیارد تومانی مصوب سال 96، با توجه به گزارش سود زیان 9 ماهه و فروش 156 میلیارد تومانی ، 65 درصد پوشش داده شده و برآورد می شود این بودجه حاصل نشود. لذا بودجه فروش قابل پیش بینی با 9 درصد کاهش ، 219 میلیارد تومان و سود پایان سال از 92.8 به 84.5 میلیارد تومان تعدیل می شود.

ثاصفا

شرکت ساختمان اصفهان برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را اعلام کرد."ثاصفا" در نظر دارد تا در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه اسمی 16 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی به 48 میلیارد تومان برساند و صرف ساخت واحدهای مسکونی و فعالیت های بازرگانی کند.
زگلدشت

به دلیل افزایش عملیات شرکت در 9 ماهه سال 96 نسبت به بودجه پیش بینی شده و همچنین برآورد عملکرد ماه های آتی بر مبنای اطلاعات عملکردی رشد سود خالص نسبت به پیش بینی سال مالی منتهی به اسفند جاری برابر با 18 درصد خواهد بود که این افزایش عمدتا ناشی از افزایش در میانگین نرخ فروش شیر از 12450 ریال به 13200ریال و افزایش مقدار تولید و فروش شیر از 37.737 تن به 38.015 تن در سال جاری است. این میزان افزایش منتج به افزایش سود خالص هر سهم از 359 ریال به 425 ریال خواهد شد.

زهراوی

زهراوی از کاهش حدود 29 درصدی سود خبر داد که طی آن سود پیش بینی سود از 72.8 به 51.7 میلیارد تومان کاهش یافته است. این شرکت علت این کاهش را ناشی از افزایش نرخ ارز و عدم افزایش نرخ دارو و بالارفتن هزینه های مالی به جهت عدم وصول به موقع مطالبات و افزایش تخفیفات فروش دانسته است.

سایپا سهام پارس‌خودرو را واگذار می‌کند

براساس شنیده‌ها، گویا گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تمام یا بخشی از سهام پارس‌خودرو را به بخش خصوصی واگذار کند. پارس‌خودرو در حال حاضر سومین خودروساز بزرگ ایران به شمار می‌رود و پیش‌تر نیز در مقاطعی صحبت‌هایی مبنی‌بر واگذاری آن به میان آمده بود. هرچند هنوز اخبار رسمی درباره فروش سهام پارس‌خودرو منتشر نشده، با این حال منابع آگاه می‌گویند سایپا به‌دنبال واگذاری این سهام بوده و این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نه چندان دور، آگهی عرضه آن در بورس منتشر شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی