---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

خروج آمریکا از برجام

سرمایه گذاران نفتی شانسی برای پابرجا ماندن برجام نیستند و طبق برآوردهای بانک سوشیت جنرال، درصورت خروج آمریکا از برجام، بهای نفت با افزایش ۱۰ دلاری قیمت همراه خواهد بود.

حذف دلار

وزیر اقتصاد با اعلام مسائلی چون تثبیت قیمت ارز، وضعیت بورس و... در مجلس گفت: حذف کامل دلار از مبادلات خارجی دور از دسترس نیست و توقعی دست یافتنی است.

نفت100 دلاری

طبق پیش بینی رسانه های بین المللی در صورت مرگ قدرتمندترین مرد لیبی که سکته کرده ، قیمت نفت می تواند تا 100 دلار افزایش یابد.

ونیکی

مجمع سالانه سرمایه گذاری ملی ایران با تقسیم سود ۵۰ درصدی برگزار شد.
وسینا
"وسینا" از عدم فروش 100درصدی سهام شرکتهای مدیریت سرمایه گذاری کوثربهمن و توسعه سینا به دلیل نبود متقاضی خبر داد

حق تقدم سرمایه گذاری نیرو

امروز مهلت آخر داد و ستد سهام حق تقدم سرمایه گذاری نیرو است

چافست

در دوره 6 ماهه به ازای هر سهم 837 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16% رشد داشته است.

چدن سازان

شرکت تولیدی چدن سازان به عنوان اولین شرکت ایرانی موفق به صادرات غلتک به میزان ۱۵۰ تن به کشور کانادا گردیده است.

دریشمک  

در دوره 3 ماهه منتهی به ازای هر سهم 286 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40% رشد داشته است.

خاهن

در پی صدور مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده در دوشنبه جاری سوم اردیبهشت ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.تامین مالی"خاهن" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 2 هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صورت می گیرد و طی آن سرمایه اسمی از 146.1 به 219.1 میلیارد تومان می رسد.

خموتور

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس،سرمایه خود را از 20.4 به 71.4 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی شرکت و رعایت دستورالعمل سازمان بورس صورت می گیرد.

پیوستن قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو و پژو

قرارداد نهایی سرمایه گذاری مشترک بین هلدینگ رایزکو و شرکت فرانسوی نووارس (مکاپلاست سابق) به منظور تولید قطعات پلاستیکی با فن آوری بالای خودرو در ایران،امضاء شد تا گام‌های اولیه برای پیوستن رسمی قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو و پژو برداشته شود.

کیمیا

"کیمیا"که هفته گذشته مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از سود انباشته گرفته، پیش بینی سود هر سهم را با 36 درصد رشد از 2100 به 2850 ریال رساند و این رویداد را ناشی از افزایش 34 درصدی فروش واقعی نسبت به فروش پیش بینی شده منتهی به اسفند گذشته دانست که افزایش حدود 34 درصدی هر سهم را در پی خواهد داشت.

فایرا

شرکت در صورت مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰/۹/۹۶ با سرمایه ۵,۱۹۷ هزار میلیارد ریالی، توانسته ۴۷ ریال سود به ازای هر سهم محقق نماید که این مبلغ ۶۹ درصد از سود هر سهم پیش بینی شده برای سال مالی ۹۶  را پوشش می دهد و  این در حالی است که شرکت در مدت مشابه سال مالی قبل (۱۲۸) ریال زیان به ازای هر سهم محقق ساخته بود.از مهمترین دلایل سودآوری شرکت در نه ماهه سال ۹۶ ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :رشد ۲۴ درصدی مبلغ فروش در مقابل افزایش ۱۱ درصدی بهای تمام شده موجب شده شرکت در نه ماهه منتهی به آذر ۹۶ سود ناخالص خود را با افزایش ۳۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ به ۱,۳۷۴ میلیارد ریال برساند.کاهش ۹ درصدی هزینه های مالی در دوره نه ماهه منتهی به آذر ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵

شکربن

 "شکربن" در مورد تعدیل مثبت 35 درصدی سود هر سهم سال مالی 96 توضیح داد: 1-با توجه به افزایش 8درصدی در تولید و فروش سال 96 نسبت به بودجه و همچنین افزایش 10 درصدی در ارزش ریالی فروش و محاسبات مقدماتی سود و زیان ، پیش بینی می گردد سود هر سهم شرکت به مبلغ 880 ریال افزایش یابد. بدیهی است ارقام مذکور بعد از بررسی توسط حسابرس و بازرس قانونی میتواند تغییر یابد.  2-بر اساس سیاست های کمیته ساماندهی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و ابلاغیه شرکت تاپیکو و مصوبات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، مقرر شده سهام شرکت های گروه کربن ایران در شرکت دوده صنعتی پارس واگذار گردد. بر این اساس با توجه به سهامداری شرکت کربن ایران در شرکتهای مذکور در صورت فروش سهام اثرات تغییر سود و زیانی برای این شرکت متصور  است که اعلام مبلغ آن در صورت فروش اطلاع رسانی می شود. 

 5شرط برای فعالیت تلگرام

معاون دادستان کل در امور فضای مجازی با اعلام بلاتکلیفی هزاران پرونده مربوط به کلاهبرداری و هتک حیثیت به دلیل عدم پاسخگویی تلگرام، ۵ شرط فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی را اعلام کرد: طبق مصوبات، هیچ پیام رسان خارجی در ایران حق فعالیت ندارد، مگر اینکه 5 شرط را رعایت کند که عبارتند از اینکه از مراجع ذی‌صلاح قانونی (وزارت ارتباطات) مجوز فعالیت دریافت کند، داده های مربوط به کاربران ایرانی را در داخل کشور ذخیره و پردازش کند، به هیچ وجه داده را در اختیار بیگانگان قرار ندهد و از دسترسی به داده ها جلوگیری کند، قواعد و ضوابط قانونی مربوط به حفاظت و صیانت از حریم خصوصی کاربران را کاملا رعایت کند و نماینده رسمی و تام الاختیار جهت اداره امور خود و پاسخ به استعلامات مراجع قضایی در داخل کشور داشته باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی