---------------------------------- ---------------------------------- ساخت پالایشگاه"وغدیر"در گرجستان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سرمایه گذاری غدیر که بزرگترین هلدینگ چند رشته ای ایران و حاضر در بورس بشمار می رود، درتازه ترین اقدام از سرمایه گذاری 2.5 میلیارد دلار در حوزه انرژی گرجستان خبر داد و اعلام کرد این سرمایه گذاری مشترک با سهم 50 درصدی ، در قالب شرکتی به نام ژئوپارس صورت خواهد گرفت که توسط شرکت PCCI (از شرکتهای تابعه هلدینگ پتروشیمی غدیر) و فریونا کامرس گرجستان انجام خواهد شد.

این همکاری مشترک، شامل احداث یک واحد تولید کننده قیر با ظرفیت 10 هزار بشکه در روز، یک واحد پالایشگاهی 100 هزار بشکه ای در روز، یک واحد پتروشیمی پلی پروپلین و دیگر الفین ها و نیز یک مرکز لجستیک برای حمل محصولات واحدهای مختلف تولیدی مهیا شود.
 
محصولات تولیدی در این واحدها علاوه بر تامین تقاضای بازار داخلی گرجستان با توجه به نزدیکی به بازارهای اروپایی امکان صادرات نیز دارد.
تولیدات این همکاری مشترک می تواند بخشی از خوراک مورد نیاز واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی ایران را نیز با استفاده از منابع مالی تامین کنندگان بین المللی تامین کند.
 
شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای در بورس با سرمایه گذاری در حوزه های پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و صنایع معدنی، سیمان و ساختمان، در مجموع بیش از 13.5 میلیارد دلار پروژه در دست اجرا دارد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی