---------------------------------- ---------------------------------- روش جدید افزایش سرمایه ۷۰۰درصدی "ونیرو" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مدیرعامل سرمایه‌گذاری نیرو ،جزییات استفاده از روش جدید در افزایش سرمایه مرحله اول و ۷۰۰ درصدی را تشریح کرد که برای نخستین بار عملی می شود.

حسین پناه با بیان اینکه سرمایه گذاری نیرو دارای حدود 69 هزار سهامدار حقیقی و 30 تا 40 سهامدار حقوقی است ، ادامه داد: با هدف افزایش توانایی مالی سهامداران خرد برای مشارکت در این افزایش سرمایه و فراهم کردن استفاده از مزایای آن، مقرر شد برای نخستین بار از روشی استفاده و تسهیلات قرض‌الحسنه داده شود تا امکان حضور اکثریت سهامداران در افزایش سرمایه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت سپرده گذاری مرکزی هم با تمام قوا از این طرح جدید حمایت کرده و آماده انجام طی فرایند لازم است، ادامه داد: به این ترتیب مبلغ تسهیلات تخصیصی به هر شخص معادل مبلغ نقدی واریزی تا سقف50 ‌درصد مبلغ موردنیاز برای مشارکت در افزایش سرمایه خواهد بود. در این میان حدود 45 هزار نفر از سهامداران مالک حداکثر دو هزار سهم "ونیرو" هستند و حداکثر مبلغ تسهیلات 700 هزار تومان خواهد بود. همچنین حداکثر تسیهلات اعطایی به سهامداران مالک بیش از ۲ هزار سهم نیز همان 700 هزار تومان خواهد بود.

به گفته مدیر عامل سرمایه گذاری نیرو، کل سهام حاصل از اجرای طرح سهام حاصل از تسهیلات و آورده نقدی معادل آن از سوی سهامدار تا زمان تسویه کامل بدهی موضوع این طرح در وثیقه شرکت قرار خواهد گرفت. همچنین بدهی سهامدار بابت تسهیلات تخصیصی به آنها از محل سود سهام سنوات آینده یا واریز نقدی زودتر از موعد توسط سهامدار تسویه خواهد شد که در صورت واریز نقدی زودتر از موعد سهام در وثیقه بلافاصله آزاد می‌شود.

وی با اعلام برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده سرمایه گذاری نیرو در بعدازظهر شنبه آینده ، جزییات مرحله اول افزایش سرمایه با 700 درصد (از 40 به 320 میلیارد تومان) را تشریح کرد که قرار است برای اولین بار از شیوه ایی جدید استفاده شود. مرحله دوم افزایش سرمایه نیز شامل 119 درصد بوده و با این رویداد، "ونیرو" 700 میلیارد تومانی خواهد شد. همچنین افزایش سرمایه به 1000 میلیارد تومان در آینده عملی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی