---------------------------------- ---------------------------------- دو محصول مخصوص رنو فقط برای مشتریان ایرانی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طبق برنامه اولیه رنو برای فعالیت جدیدش در ایران، قرار است دو محصول مخصوص برای مشتریان داخلی طراحی و تولید و عرضه شود. سیمبول و داستر دو محصولی به شمار می روند که رنویی ها قصد دارند مدل های جدید آنها را فقط در ایران به تولید برسانند.

هرچند این دو خودرو هم اکنون نیز در بازار کشورهای مختلف به چشم می آیند، با این حال رنو می خواهد مدل های جدید آنها را با طراحی متفاوت و تغییرات فنی، در ایران به تولید برساند.
به عبارت بهتر، سیمبول و داسترهای جدید رنو (با ظاهری متفاوت و تغییرات فنی) فقط در ایران به تولید خواهند رسید و رنو در سایر خطوط تولید خود (چه در فرانسه و چه در سایر کشورها) از این محصول پذیرایی نخواهد کرد.
به نظر می رسد اگر رنو بتواند سیمبول و داسترهای مختص ایران را با قیمت و کیفیتی مناسب بازارهای بین المللی تولید کند، امکان صادرات آنها به سایر بازارها وجود خواهد داشت.
اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، پروژه رنو مبنی بر تبدیل ایران به پایگاه صادراتی این شرکت در خاورمیانه، کلید خواهد خورد و در آینده، خودروهای بیشتری از کشور راهی بازارهای بین المللی می شوند.
رنویی ها اما به جز سیمبول و داستر، خودرویی دیگر به نام کوئید را نیز در ایران به تولید خواهند رساند و گفته می شود این محصول در مقایسه با مدل های مشابه در هند و برزیل، از کیفیت مناسب تر و طبعا قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی