---------------------------------- ---------------------------------- دلیل رشد"لابسا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت آبسال از اواسط شهریور ماه تاکنون بازدهی بیش از 70 درصدی برای سهامدارنش ثبت کرده که این رشد قیمتی سهم با شایعاتی همچون واگذاری دارایی شرکت و تعدیل مثبت سود هر سهم از این محل همراه شده است.

مدیر مالی شرکت آبسال در همین ارتباط اظهار داشت: سودآوری شرکت آبسال تا به اینجا هیچگونه تغییری را در بر نداشته و همانطور که در بودجه سال مالی جاری اعلام شده تولید و فروش شرکت تغییری نکرده است. همچنین شایعاتی که در خصوص فروش زمین شرکت آبسال مطرح شده، صحت ندارد و فعلاً برنامه واگذاری دارایی از "لابسا" در دستور کار قرار نگرفته است.

میرزا پور در ادامه در خصوص دلیل رشد قیمت و کسب بازدهی 70 درصدی این سهم گفت: به نظر می رسد با توجه به اینکه در این مجموعه اتفاق جدیدی که باعث ایجاد تغییر در سودآوری شرکت شود، رخ نداده است، رشد قیمت هر سهم "لابسا" تنها سفته باری و حضور جریان نقدینگی پشت این سهم باشد و دلیل بنیادی ندارد.

وی ادامه داد: همانطور که عنوان شد شرکت قصد تجدید ارزیابی دارایی یا واگذاری آنها در برنامه های آبسال قرار ندارد و تولیدات آن در ساوه و تهران ادامه دارد و خواهد داشت. همچنین برنامه افزایش سرمایه و طرح توسعه جدیدی نیز در نظر نداریم و اگر این امر نیاز به تصمیم هیأت مدیره شرکت دارد که فعلاً چنین بحثی مطرح نشده است.

این مقام مسئول در خصوص عملکرد 6 ماهه آبسال گفت: صورت های مالی 6 ماهه نخست سال جاری شرکت آسال در حال تهیه و محاسبه می باشد، که احتمالاً تا اوایل آبان ماه جهت اطلاع سهامداران روی سامانه کدال منتشر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی