---------------------------------- ---------------------------------- دلایل توقف نماد مهرام :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در پی توقف قیمت سهام شرکت کوچک اما گران مهرام ، نماد این شرکت از 9 آذرماه به دلیل ابهام در ارایه اطلاعات بسته شد.

در این باره سازمان بورس درباره "غمهرا" نکاتی را به شرح زیر اعلام کرد تا شاید نماد این شرکت 3.5 میلیارد تومانی طی روزهای آینده آماده بازگشایی شود:

با عنایت به توقف نماد معاملاتی شرکت گروه تولیدی مهرام در تاریخ 9 آذر95، توجه استفاده کنندگان محترم را به موارد ذیل جلب می نماید:

1. با توجه به روند معاملات سهم طی نامه شماره 14369/122 مورخ 2 آذر 95 (پیوست شماره یک) با شرکت مکاتبه گردید و از شرکت درخواست شد در صورت وجود اخبار و یا تغییر در پیش بینی سود هر سهم مراتب در اسرع وقت به این سازمان اعلام و در غیر این صورت در خصوص عدم نیاز به تعدیل پیش بینی سود هر سهم شرکت، شفاف سازی گردد.

شرکت طی نامه شماره 95 ص 2827 مورخ 2 آذر 95 (پیوست شماره دو) اعلام نمود «اتفاق خاصی در عملیات شرکت که باعث تغییرات در دارایی یا درآمد هر سهم شود وجود ندارد و شرکت هر گونه شایعه‌ای در این خصوص را تکذیب می‌نماید» علی‌رغم ارائه این شفاف‌سازی روند سهم کماکان به قوت خود باقی بود، لذا نماد معاملاتی سهم با توجه به روند قیمتی سهام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات در تاریخ 9 آذر95 متوقف گردید.

2. مجددا طی نامه با شماره 1537/122 مورخ 24 آذر 95 (پیوست شماره سه) از شرکت درخواست گردید وجود اخبار و یا تغییر در پیش بینی سود هر سهم مورد بررسی‌ قرار گرفته و مراتب در اسرع وقت به این سازمان اعلام گردیده و یا در خصوص موضوع عدم تعدیل پیش بینی سود هر سهم شرکت شفاف سازی گردد.

شرکت طی نامه شماره 95 ص 2882 مورخ 4 دی 95 (پیوست شماره چهار) اعلام نمود که «آخرین اطلاعات منتشره در سامانه کدال به قوت خود باقی بوده و از تاریخ انتشار نامه قبل تا کنون تغییرات با اهمیتی که منجر به تغییر اطلاعات گردد ایجاد نشده است.»

بدیهی است مسئولیت ارائه اطلاعات درست واطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت شرکت به عهده هیئت مدیره شرکت می‌باشد و سهامداران محترم موارد ذکر شده فوق را در تصمیم‌گیری خرید و فروش سهام لحاظ می‌نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی