---------------------------------- ---------------------------------- دلایل افزایش 53 درصدی سود سال مالی آینده فولاد مبارکه :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه درباره سود هر سهم مالی آینده فولادمبارکه که با 53 درصد افزایش نسبت به سود سال جاری، 253 ریال پیش بینی  و منجر به توقف نماد از 28 بهمن شده، گفت: فولاد مبارکه برای سال آینده، ر ۶ میلیون و ۹۷۹ هزار تن فروش انواع محصول را به ارزش 11 هزار و 993 میلیارد تومان  پیش‌بینی کرده که نسبت به فروش سال جاری، 11 درصد بیشتر است. همچنین پیش‌بینی ارزش فروش محصولات سال 96 با رشد 21 درصدی همراه شده است.

وی قیمت فروش محصولات را عامل اصلی اثرگذار بر سودآوری دانست و اظهار امیدواری کرد در صورت ثبات قیمت های فروش در محدوده فعلی، چشم انداز سودآوری شرکت در سال آتی بسیار روشن باشد.

معاون بزرگترین شرکت بازار سرمایه ایران ( از لحاظ سرمایه اسمی با 7.5 هزار میلیارد تومان ) در خصوص دیگر علل اصلی رشد فروش شرکت،افزود: با توجه به بهره برداری از ماشین ریخته گری شماره 5 در سال جاری و اضافه شدن محصولات این خط به سبد محصولات در سال آتی، مقدار تولید و فروش در بودجه سال 96 نسبت به 95 افزایش یافته است. در این میان تمرکز شرکت بر تأمین محصول مورد نیاز مشتریان داخلی و حفظ مشتریان خارجی از دیگر عوامل اثر گذار بر این مهم است. به طوریکه 76 درصد میزان فروش پیش‌بینی شده برای مشتریان داخلی و 24 درصد از کل فروش برای صادرات در نظر گرفته شده است.

نادری با بیان اینکه پیش‌بینی شرکت برای سال 96، دستیابی به سود خالص1.89هزار میلیارد تومانی پس از کسر کلیه هزینه ها است، ادامه داد: این میزان سود نسبت به سال جاری رشدی 53 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: یکی از نکات بارز بودجه سال 96 "فولاد" ، پیش‌بینی بودجه ای به میزان 1.1 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرحه ای توسعه است که در صورت بهره برداری و تکمیل ظرفیت توسعه های مذکور از جمله توسعه گندله سازی سنگان ، امکان افزایش سودآوری از محل طرح های نامبرده برای مجموعه فولاد مبارکه به وجود خواهد آمد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی