---------------------------------- ---------------------------------- درخواست افزایش نرخ محصولات روغنی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت صنعتی بهشهر طی چند روز گذشته با اخباری همچون تولید و ارائه محصول جدید با کیفیتی متفاوت در کنار افزایش نرخ محصولات همراه شده است که در همین ارتباط سراغ مدیران این مجموعه تا صحت و سقم این شنیده ها را جویا شویم.

مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر در ارتباط با محصول جدید این مجموعه گفت: با توجه به محدودیت هایی که برای عدم تولید روغن جامد در شرکت ایجاد شده بوده روغن مایع لادن امگا را به تازگی با کیفیتی متفاوت به بازار وارد کرده ایم که خاصیت روغن جامع مایع داشته اما به صورت جامد می باشد.

محمود شهرضایی در ادامه افزود: تولید و فروش این محصول باعث خواهد شد که از کاهش تولید و فروش شرکت جلوگیری کرده و از محل تفاوت قیمتی که به دلیل کیفیت محصول وجود دارد، می توان انتظار رشد سودآوری در سال مالی جاری شرکت نسبت به سال گذشته را داشت.

وی تأکید کرد: اثرات مالی ناشی از تولید و فروش این محصول جدید در بودجه سال مالی 96 شرکت لحاظ شده است.

این مقام مسئول در خصوص بحث افزایش نرخ محصولات شرکت گفت: انجمن صنفی روغن در نظر دارد تا درخواست افزایش نرخ محصولات روغنی را ارائه کند اما هنوز میزان این افزایش مشخص نیست و بستگی به نوع محصول و بهای تمام شده آن دارد که برای کالاهای مختلف میزان آن متفاوت می باشد.

شهرضایی در خاتمه در رابطه با برنامه های مجموعه در سال مالی جاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه "غبشهر" نمی خواهد برای افزایش سهم بازار، وارد جنگ قیمتی شود، سعی بر آن است که طبق آنچه پیش بینی شده عمل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی