---------------------------------- ---------------------------------- تکذیب شایعات مذاکرات"شلیا" با سرمایه گذار خارجی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

از چند روز گذشته خبرهایی بر ورود سرمایه گذار جدید به جمع سهامداران شرکت مواد ویژه لیا باعث ایجاد جوی مثبت و روندی صعودی در سهام این مجموعه شده است.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت مواد ویژه لیا اظهار داشت: تمامی شایعاتی که در خصوص مذاکرات "شلیا" با سرمایه گذار خارجی و حضور سرمایه گذار جدید در بین سهامداران این مجموعه را تکذیب می کنم. این اخبار تنها شایعاتی است که افراد سودجو با اهداف خاصی اقدام به نشر آن در بازار سهام می کنند.

علی آقا کاشانی در ادامه تأکید کرد: تمامی اقداماتی که شرکت مواد ویژه لیا تاکنون انجام داده و یا قصد انجام آن را دارد به صورت کاملاً شفاف و واضح در سامانه کدال جهت اطلاع سهامداران شرکت منتشر شده و اگر قصد انجام مذاکره با سرمایه گذار خارجی یا داخلی را داشته باشیم نیز حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد، بنابراین تمامی اخباری که پیرامون این مجموعه مطرح می باشد شایعاتی بی پایه و اساس می باشد که روند قیمتی سهم را دستخوش تغییر قرار داده است.

وی در خصوص وضعیت مالی شرکت مالی شرکت گفت: "شلیا" برای سال مالی منتهی به 96.05.31 به ازای هر سهم 226 ریال سود پیش بینی کرده و نرخ فروش محصولات شرکت نیز برای سال 96 حدود 326.5 ریال و با اندکی افزایش در نظر گرفته شده است، همچنین با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی جاری نیز با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور با اعلام تعدیل منفی 18 درصدی سود هر سهم سال مالی جاری را از 272 ریال به 221 ریال کاهش داده و احتمال پوشش این رقم برای امسال بالا است.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های آتی "شلیا" گفت: در حال حاضر برای سال مالی منتهی به 95.03.31 طرح توسعه، برنامه جدید و افزایش سرمایه در دستور قرار نرفته است و طبق روال گذشته بدون تغییر به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

کاشانی در خاتمه خاطرنشان کرد: کلیه نوسانات روزهای اخیر تنها تحت تأثیر شایعات مطرح شده پیرامون مجموعه می باشد، چرا که هیچگونه تغییری در وضعیت مالی و عملیاتی شرکت ایجاد نشده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی