---------------------------------- ---------------------------------- تکذیب شایعات"ثنوسا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی چند روز گذشته از اقبال خوبی برخوردار شده و با صف خرید روبرو گشته است. در رابطه با علت این صف خرید و حجم تقاضا خبرهایی مبنی بر فروش دارایی و تعدیل مثبت سود هر سهم "ثنوسا" همچنین فروش سهام "ونوین" از پرتفوی این شرکت مطرح می باشد.

در همین ارتباط مدیر امور سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران اظهار داشت: اواخر شهریور و مهر ماه طی چند سال گذشته زمانی بوده که جریان نقدینگی به سمت سهام شرکت های ساختمانی حرکت کرده و باعث رشد قیمتی این مجموعه ها می شوند هر چند که باید پول به سمت سهامی حرکت کند که سود مناسبی داشته باشد.

مهدی صفوت در ادامه افزود: در حال حاضر نیز دلیل این روند صعودی تنها جریان نقدینگی می باشد و تمامی اخباری که در خصوص مجموعه نوسازی ساختمانی تهران مطرح می باشد شایعاتی بی پایه بوده که سال هاست در همین مقاطع زمانی مطرح می شود.

وی تأکید کرد: بحث فروش برج ظفر، زمین واقع در شهر کیش و دیگر دارایی های "ثنوسا" را تکذیب می کنم چرا که هیچ اتفاقی در این مجموعه رخ نداده و فعالیت های آن طبق روال گذشته در حال انجام است.

وی گفت: پروژه برج ظفر بین 70 تا 80 درصد تکمیل شده و احتمالاً در سال مالی آینده به پایان برسد، پس از آن در رابطه با واگذاری آن تصمیم گیری خواهد شد. زمین شهر کیش شرکت نیز همچنان درگیر مسائل حقوقی بوده و مسیر دادگاهی خود را طی می کند.

صفوت در خصوص واگذاری سهام بانک اقتصاد نوین از پرتفوی "ثنوسا" عنوان کرد: "ثنوسا" مالک 6.7 درصد سهام بانک اقتصاد و نوین می باشد و به هیچ وجه قصد واگذاری سهام این مجموعه را ندارد اخبار مطرح شده در این خصوص شایعه ای بیش نیست.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ اتفاق به خصوص در مجموعه نوسازی و ساختمان تهران که باعث تغییر در سود هر سهم آن شود، رخ نداده و EPS آن همچنان منفی می باشد. تقاضای ایجاد شده در این سهم نیز تنها به دلیل ورود جریان پول بوده و احتمالاً پایدار نباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی