---------------------------------- ---------------------------------- تعدیل جدید قندی ها از محل دریافت مطالبات :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

روز گذشته انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران طی نامه ای از کارخانه های قند چغندری درخواست اعلام شماره حساب به انجمن را داشته، تا مبلغ 843 میلیارد ریال از 1267 میلیارد ریال مطالبات این شرکت ها از محل ما به التفاوت بهای شکر در سال 93 به آنها پرداخت شود.

فریبرز کارگشا مدیر مالی شرکت قند خوی گفت: نحوه پرداخت این مطالبات به صورت نقد می باشد و هر شرکت به نسبت تولید که داشته از پرداخت این مطالبات سهم می برد، اما اینکه به چه صورت و به چه میزان روی درآمد شرکت های قندی اثر داشته باشد به سیاست مدیریت مجموعه بستگی دارد که در چه زمینه مصرف شود، مهم این است که مدیریت قصد پرداخت هزینه های مالی تسهیلات اخذ شده یا پرداخت بردهی به چغندر کاران را در نظر دارد و پس از آن درآمدهای شرکت های این گروه مورد تحلیل قرار گیرد.

وی تأکید کرد: به نظر می رسد بعد از اعلام شماره حساب شرکت ها به انجمن حداکثر طی دو هفته آینده این مطالبات به کارخانه های قند چغندری پرداخت شود و گردش نقدینگی این شرکت ها را افزایش دهد.

کارگشا در رابطه با مابقی مطالبات این شرکت ها از محل ما به التفاوت بهای شکر در سال 93 گفت: در حال حاضر زمانی برای پرداخت مابقی این مبلغ مشخص نشده است ولی پرداخت این مبالغ قطعاً تأثیر مثبتی بر وضعیت نقدینگی این گروه خواهد داشت.
نمادهای "قشیر"، "قصفها" و "قزوین" بالاترین نسبت مطالبات از دولت به ارزش بازار خود را دارند به عبارت دیگر دریافت این مطالبات تاثیر با اهمیت تری می تواند بر مارکت یا ارزش بازار این شرکت ها بر جای بگذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی