---------------------------------- ---------------------------------- تجمع و اعتراض کارگران"بترانس" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت ایران ترانسفو که به طور معمول سالانه با یکی دو موج نوسانی و گاه با حاشیه هایی مواجه می شود با تجمع حدود 500 کارگر روبرو شده است.

مرداد سال گذشته بود که سازمان خصوصی سازی بعد از ماه ها کش و قوس و ناکامی قادر به فروش بلوک ۲۸.۳۸ درصدی ایران ترانسفو به ارزش 35.5 میلیارد تومان شد و بعد از آن شرکت صنعت و تجارت آداک ( مالک جدید و 30.5 درصدی) و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) در کنار سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی و شرکت آفرین ساز ترکیب هیات مدیره "بترانس" را تشکیل دادند.

حال بعداز گذشت یکسال و در برابر برنامه عرضه مجدد بلوک 35 درصدی گروه توسعه ملی ( که 21 اردیبشهت بدون خریدار مانده بود)، خبر می رسد که جمعی از کارگران ایران ترانسفو زنجان به علت تغییرات بعد از معامله 28 درصد سهام و برنامه واگذاری 35 توسط گروه توسعه ملی تجمع کردند.

  یکی از کارگران این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعتراض کارگران در پی فروش 35 درصد از سهام ایران ترانسفورماتور به مهدی مومنی طاهری و تغییراتی که قرار است، در بخش کارگری ایجاد شود، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تحصن قریب به 500 نفر از کارگران از دیروز آغاز شده،گفت: با وجود اعتراضات انجام شده هنوز پاسخی از سوی مسؤولان شرکت به تجمع‌کنندگان داده نشده است.

بحث هلدینگ ایران ترانسفو و همچنین تغییر قرارداد کارگران، بحث تعدیل نیرو در بخش کارگری و تغییراتی که قرار است، در بخش بیمه‌ کارگران ایجاد شود، موجب اعتراض کارگران شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است، قرار است عصر امروز جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت و کارگران برای رسیدگی به وضعیت جدید آن تشکیل شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی