---------------------------------- ---------------------------------- تبادل سهام موسسه ملل با یک بانک اروپایی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 نماد موسسه ملل که تا امروز در بازار پایه فرابورس حضور دارد از فردا به بازار دوم معاملات فرابورس خواهد آمد، 

به این ترتیب مقرر شد "وملل" فردا یکشنبه گشایش نماد شود.

این موسسه که از سال 66 تاسیس شده و 15 بهمن 92 مجوز بانک مرکزی را دریافت کرده و از 30 تیر سال جاری از موسسه عسکریه به موسسه ملل تغییر نام داده ، هم اکنون با سرمایه بیش از 606 میلیارد تومانی، سود هر سهم سال مالی اسفندجاری را 203 ریال پیش بینی کرده و دارای 320 شعبه ( 76 شعبه در تهران) و حدود دو هزار نیروی انسانی است.

سید امین جوادی مدیرعامل این موسسه با اشاره به فعالیت 30 ساله شفاف و بدون ابهام موسسه ملل (عسکریه) گفت: طبق چشم انداز 5 ساله،  حضور در میان 10 بانک برتر، 7 برند برتر بانکی ،7بانک نوآور با تکیه بر بانکداری الکترونیکی و حضور در بین 3 بانک برتر از لحاظ مسئولیت پذیری اجتماعی، از جمله اهداف تعیین شده است .

وی ادامه داد: در این میان ماموریت های چون پیگیری ارزش های مانند الزام به بانکداری اسلامی و بدون شک و شبهه، صداقت ، شفافیت ، رازداری و خلاقیت ، کیفیت گرایی و مشتری مداری ، تکریم ، جذب و حفظ سرمایه های انسانی، مسئولیت پذیری اجتماعی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و طبق دستور مقام معظم رهبری ، ارایه خدمات مالی و بانکی ،  رعایت استانداردهای بانکداری جهانی و خلق ارزش برای 3 گروه ذینفع شامل سهامداران، سپرده گذاران و دریافت کنندگان تسهیلات ، تعریف شده است.

وی با تکذیب شایعه ادغام موسسه افضل توس با "وملل" گفت: از این موضوع بی خبریم و تنها بحثی که بانک مرکزی پیگیر آن است رعایت حداقل سرمایه ها بانک ها و موسسات مالی طبق مصوبه شورای پول و اعتبار است. در غیر این صورت بحث ادغام مطرح می شود.

این مقام مسئول در مورد فعالیت در بازارهای جهانی نیز گفت: در حالی قبل از برجام با بانک یک کشور اروپایی مذاکراتی انجام شده بود که اخیرا" این مذاکرات با تحولات مثبتی همراه شده و به دنبال تبادل سهام موسسه با آن بانک هستیم. در این مذاکرات خواهان دریافت 51 درصد سهام بانک اروپایی و واگذاری حداکثر 30 درصد سهام موسسه هستیم.

جوادی با اشاره به اینکه امکان حضور سرمایه گذاران در مالکیت حداکثر 40 درصد بانک ها و موسسات مالی وجود دارد، تحقق این هدف را نیمه دوم سال آینده اعلام کرد که در این صورت می تواند اولین موسسه مالی ایرانی باشد که سهام آن با یک بانک خارجی تبادل می شود.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالانه سال مالی 95 در موعد مقرر 4 ماه اول سال آینده ، گفت: طبق روال ، حداکثر سود محقق شده بین سهامداران تقسیم می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی