---------------------------------- ---------------------------------- تاثیر مصوبه جدید بر شرکتهای قندی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طی هفته گذشته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، حداکثر قیمت ها برای 3 کالا را اعلام کرد که این بین قیمت هر کیلو گرم شکر بسته بندی شده برای فروش در مغازه 3200 تومان مصوب و ابلاغ شده است.

مدیر عامل شرکت قند ثابت خراسان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: همواره نرخ فروش شکر اعم از وارداتی و صادراتی توسط دولت تعیین شده و از این پس نیز تعیین خواهد شد و کلیه کارخانجات فعال در این حوزه نیز قانوناً موظفند بر اساس این نرخ های اعلام شده عرضه های خود را انجام دهند و خود شرکت ها در تعیین این نرخ ها دخالتی ندارند.

غلامرضا کاظمی در ادامه افزود: هفته گذشته نیز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر نرخ فروش هر بسته 900 گرمی شکر را برای فروش در مغازه 3200 تومان اعلام کرد که این نرخ ها نرخ جدیدی نبود و با آنچه پیش از این صورت می گرفت نیز تفاوت چندانی ندارد.

وی در خصوص تأثیر نرخ فروش جدید بر عملکرد مالی "قثابت" عنوان کرد: این امر با توجه به اینکه تغییر نرخ های جدید چندان زیاد نیست، تأثیر قابل اهمیتی بر سودآوری و درآمدهای شرکت نخواهد داشت.

کاظمی ادامه داد: با این حال آنچه مسلم است هدف دولت از این کار این است که شرکت ها و کارخانجات تولید کننده قند و شکر را تشویق کند تا شکر را به صورت بسته بندی های کوچکتر مثل بسته های 900 گرمی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، چرا که پیش از این خود این کارخانجات بسته بندی در سایزهای کوچک را انجام نمی دادند اما از این پس تشویق خواهند شد تا شکر را در بسته های 900 گرمی در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار دهند.

وی در خاتمه صحبت های خود علیرغم تأکید بر عدم تأثیر قابل توجه نرخ های جدید بر درآمدهای این مجموعه در سال جاری، قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان را مناسب ارزیابی کرد و گفت حداکثر قیمت 3200 تومانی برای هر کیلو گرم شکر نسبت به قیمت های مادر قمیت خوبی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی