---------------------------------- ---------------------------------- بیاینه شرکت فرانسوی"اورنج" برای خرید سهام همراه اول :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

درحالی بهمن سال گذشته سهام دو شرکت بورسی مخابرات و همراه اول به دلیل مطرح شدن سرمایه گذاری "اورنج" در همراه اول و شایعه خرید سهام توسط این اپراتور فرانسوی رشد و سپس فروکش کرد که بعد از چندماه این موضوع مجددا" مطرح شده است.

براساس گزارش رویترز، سخنگوی شرکت مخابراتی اورنج فرانسه ( که 2 درصد آن در اختیار دولت است) در بیانیه ای اعلام کرد درحال مذاکره با شرکت همراه اول (ارتباطات سیار) بزرگترین شرکت اوپراتور تلفن همراه در ایران درباره برخی حوزه های همکاری احتمالی و اهداف تجاری است و انتظار داریم این مذاکرات طی چند ماه به نتیجه برسد.

با توجه اعمال ادامه برخی تحریم های ایران در حال انجام مطالعات امکان سنجی هستیم تا ارزیابی کنیم که انجام چه کارهایی در این فضای پیچیده امکان پذیر است.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز اعلام کرد شرکت اورنج وارد مذاکرات اولیه با شرکت ارتباطات سیار ایران برای خرید بخشی از سهام این شرکت و انعقاد توافقنامه تجاری و فنی شده است.

اورنج رسما" این موضوع را تایید یا رد نکرده اما اعلام کرد: مانند بسیاری دیگر از اوپراتورهای بین المللی در حال بررسی فرصت های موجود در بازار ایران است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی