---------------------------------- ---------------------------------- برنامه های "چکاپا" برای رشد سودآوری :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت کاغذ سازی پارس پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آبان ماه 95 خود را با اعلام تعدیل مثبت 26 درصدی سود برآوردی منتشر کرده است و نماد معاملاتی آن پس از ارایه اطلاعات با اهمیت با رشد حدود 9 درصدی به تابلوی معاملات فرابورس بازگشته است.

در همین ارتباط محمد جواد مقدم، سهامدار عمده شرکت کاغذ سازی پارس با اشاره به روند بازگشایی سهام شرکت پس از اعلام تعدیل مثبت سود اظهار داشت: خوشبختانه همان طور که به سهامداران وعده داده بودیم سعی کردیم در کوتاهترین زمان ممکن بازگشایی نماد انجام شود که این امر با اعلام تعدیل مثبت 26 درصدی سود برآوردی محقق شد و معتقدیم روند رو به رشد سود آوری این شرکت ادامه خواهد داشت.

مقدم در پاسخ به این سوال که "با عنایت به اینکه در سال مالی جدید شرکت کاغذ پارس زیان انباشته خود را مستهلک کرده و سود قابل تقسیم نیز خواهد داشت، آیا سیاست شما برای تقسیم سود بین سهامداران مشخص گردیده است؟"، گفت:این مجموعه در نظر دارد تا پس از کسر موارد قانونی حدود 90 درصد سود محقق شده را در مجمع عمومی عدی سالیانه میان سهامداران تقسیم کند.

وی در خصوص صحت و سقم انتشار شایعاتی مبنی بر برنامه های شرکت جهت فروش بخشی از سهام کاغذ پارس به صورت بلوکی ابراز داشت:پس از عرضه اولیه سهام این شرکت این موضوع بارها در بازار سرمایه و فضای مجازی مطرح شده که در سیاست های کلان شرکت نبوده استبه نظر می رسد منحصر به فرد بودن تولیدات این شرکت و تغییرات چشمگیر پس از واگذاری به بخش خصوصی موجب شده تا سهامداران حقوقی نگاه ویژه ای به این سهم داشته باشند و شاید در این مدت حدود 20 پیشنهاد مختلف به اینجانب رسید که از بین آن ها شرکت آتیه مسکن را انتخاب کردیم. طبیعتاً سهامدار حقیقی انتظار آن را دارد که شرکت سهامداران حقوقی معتبری را داشته باشد و لذا در این راستا پیشنهاداتی ارایه شده است. هدف این مجموعه از ورود این سهامداران صرفا کمک به آینده ی سهم است و خوشبختانه هیچ نیازی به منابع مالی آن ندارد.

سهامدار عمده شرکت کاغذ سازی پارس ادامه داد: بنده به غیر از کاغذ پارس سهامدار 13 مجموعه تولیدی دیگر نیز هستم که در صنایع مختلف فعالیت می نمایند که برنامه داریم برخی از این شرکت ها را نیز وارد بورس نماییم و لذا کسب اعتبار و برند سازی بسیار با اهمیت است.. از سوی دیگر ورود به بازار سرمایه الزامات خود را دارد .حضور شرکت های قوی و خوش نام که قواعد این بازار را به صورت حرفه ای می دانند در مجموعه سهامداران کاغذ پارس طبیعتا می تواند روند سهم را بهبود ببخشد. لذا، بنده با اینقصد اعلام نمودم که علیرغم میل باطنی حاضر به مذاکره در این زمینه هستم. عملکرد مناسب این شرکت در بازار سهام در این دوماه که کلیت بازار بورس شرایط مناسبی را نداشت از سویی و متغیرهای بنیادین بسیار مناسب شرکت از سوی دیگر موجب شد تا پیشنهاد های زیادی به این شرکت واصل شود که فعلا در مرحله ارزیابی و محک آن ها هستیم و در صورت تأیید بخشی از سهام شرکت با قیمتی بالاتر از قیمت تابلو و به سهامدار خوش نام عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: این وگذاری بلوکی با این پیش فرض انجام خواهد شد به هیچ عنوان در روند مدیریتی شرکت تغییری ایجاد نمی شود و اکثریت سهام در اختیار بنده خواهد بود. سهامداران در آینده خواهند دید هیچ گاه سهام این شرکت به صورت خرد عرضه نخواهد شد و درصورت لزوم سهامدار عمده برای حمایت از سهام خرید هایی را نیز انجام خواهم داد همان طور که در چند روز گذشته ملاحظه نمودید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی