---------------------------------- ---------------------------------- بازگشت "شپلی" به بورس و وسطوح حمایتی سهم :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

"شپلی" در حالی حدود 11 ماه متوقف مانده بود که با اجرای بند ج ماده 2 قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور، تحت پوشش هیأت حمایت از صنایع قرار گرفت.

بطوریکه با تخصیص 400 میلیارد ریال به عنوان تنخواه گردان به این کارخانه، "شپلی" پس از یک وقفه فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

"شپلی" در حالی مورد بازگشایی قرار گرفت که سرمایه آن از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به مبلغ 3570 میلیارد ریال معادل 627 درصد افزایش یافته و در بهمن ماه به ثبت رسیده است.

علاوه بر این "شپلی"با انتشار نامه شفاف سازی مورخ 17 اسفند ماه جاری اعلام کرده که در صورت تمدید قانون معافیت های مالیاتی، شرکت در سال آینده از محل تجدید ارزیابی ماشین آلات و تجهیزات افزایش سرمایه خواهد داد تا این کارخانه با کاهش زیان در مرحله اول و سپس رسیدن به نقطه سر به سر و در نهایت سوددهی رو به رو شود.

بدین ترتیب با مجاز شدن نماد "شپلی" بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت، سهم با نوسان منفی حدود 5 درصدی به تابلوی معاملات بورس بازگشت تا در روزهای پایانی سال 95 معاملات خود را دوباره از سر گیرد و با توجه به این بازگشایی، سهم با صف فروش مواجه شده است.

سطوح حمایتی سهم
این سهم پس از افزایش سرمایه سنگینش با قیمت تئوری 549 آماده بازگشایی است

بررسی نمودار تعدیل شده شپلی نشان می دهد که سه سطح حمایتی مهم این سهم روی قیمت های 460 ریال، 382 ریال و 300 ریال دیده می شود. شپلی می تواند از این نظر که قیمت بسیار پایینی پیدا کرده مورد توجه برخی قرار گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی