---------------------------------- ---------------------------------- امضای قراردادهای جدید گز سکه با لبنان ، امارات ، آمریکا و ... :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در آستانه دومین عرضه سهام شرکت دانش بنیان گز سکه، مدیرعامل این مجموعه فعال در بازار SME فرابورس در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تشریح آخرین برنامه های "غگز" به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت و از امضای قراردادهای جدید و خاص با شرکت های مختلف خبر داد.

طی این نشست خبری که هفته گذشته در محل اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد، محمد گوهریان مدیر عامل و رییس هیأت مدیره شرکت دانش بنیان گز سکه هدف اصلی "غگز" را تبدیل شدن به قدرتمندترین تولیدکننده گز ملی عنوان کرد و ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: در راستای توسعه فعالیت ها قراردادهای جدیدی منعقد شده که از جمله آن می توان به قرارداد با شرکت شیر پاستوریزه پگاه اشاره کرد که طبق این قرارداد در سال جاری حدود شش، هفت محصول جدید مشترک بین دو مجموعه تولید می شود که گز بستنی نمونه ای از آنهاست. محصولاتی از جمله شکلات شیری، پشمک بدون قند، گز ویتامینه، سوهان بستنی، گز برنجی و گز آنتی اکسیدان نیز از دیگر محصولات جدید هستند.

پذیرایی مسافران هوایی الاتحاد با گز سکه

وی در خصوص محصول گز برنجی نیز گفت: این محصول جدید به سفارش کشور امارات و تحت برند نچرال وی توزیع تولید می شود و از سه ماه آتی 15 هزار قطعه از این محصول در تمام پروازهای الاتحاد توزیع خواهد شد.

وی در بیان سایر برنامه های شرکت از پیگیری برای ثبت اختراعات در هسته های مرکز رشد سخن گفت.

واگذاری سهام به پرسنل در دستور کار مدیریت

گوهریان از عرضه سهام شرکت دانش بنیان گز سکه به تمام پرسنل و کارکنان خبر داد و گفت: این برنامه پس از انجام مراحل اداری تا 15 اردیبهشت اجرایی می شود.

افزایش فروش با محصولات فراسودمند

در ادامه، مرتضوی مدیر فروش شرکت دانش بنیان گز سکه اخبار جدیدی از حوزه صادرات و فروش اعلام کرد و گفت: در بحث فروش و صادرات با مشتریان فعلی در تعامل هستیم و از سال گذشته در زمینه محصولات فراسودمند موفق به کسب چهار پروانه تولید شده ایم که می توان ادعا کرد که این محصولات در ایران بی نظیر هستند. بر همین اساس در سال 95 میزان فروش این محصولات 15 درصد افزایش یافت و انتظار داریم این میزان در سال 96 با افزایش 30 درصدی همراه شود.

وی به عرضه مستقیم محصولات از طریق نمایندگان فروش و بدون واسطه اشاره کرد و گفت: فروش محصولات از طریق عرضه کنندگان مستقیم و نمایندگی های مجاز در شهرهای اصفهان، تهران و مشهد صورت می گیرد. در این بخش تعداد عرضه کنندگان برای همکاری با شرکت دانش بنیان گز سکه با 10 درصد افزایش را برای سال 95 شاهد بودیم که این میزان برای سال جاری افزایش 15 درصدی برآورد شده است.

ورود پروبیوتیک ها به بازار لبنان و امارات

مرتضوی از وجود تقاضا برای محصولات پروبیوتیک در کشورهای لبنان و امارات خبر داد و افزود: در سال گذشته نیز در مسقط عمان قرارداد همکاری منعقد شد که با یک شرکت اماراتی به نام نچرال وی و تحت برند آن تولید می شود.

سومین محموله صادراتی آماده ارسال به آمریکا

وی ورود به بازار آمریکا را یکی از موفقیت های سال گذشته شرکت دانش بنیان گز سکه برشمرد و افزود: با وجود مشکلاتی که در بحث صادرات به آمریکا حتی درخصوص مواد غذایی و تحریم ها وجود داشت، دو محموله بزرگ صادراتی با کارت بازرگانی گز سکه به آمریکا صادر شده و سومین محموله نیز آماده ارسال است. بطوریکه بعد از اجرای برجام جزو معدود شرکت هایی بودیم که وارد حوزه صادرات به آمریکا شده ایم.

مدیر فروش شرکت دانش بنیان گز سکه با بیان اینکه در بحث فروش محصولات با مشتریان جدید وارد مذاکره می شویم، گفت: در بخش صادرات سیاست کاری ما هم در سال گذشته و هم در سال جاری بگونه ای است که با مشتریان قبلی در حوزه خلیج فارس و اروپای شمالی تعامل بیشتری داشته باشیم. در این میان با توجه به قطع مراودات با عربستان با افت صادرات مواجه شدیم؛ با این حال پس از مدتی صادرات به این کشور از طریق امارات و به صورت غیر مستقیم با برند نچرال وی و چند شرکت دیگر از سر گرفته شد.

ترکیه، بازار هدف جدید گز سکه

وی با اشاره به اینکه بزودی دفتری در استانبول ترکیه راه اندازی می شود، گفت:‌ بزودی کشور ترکیه با توجه به ذائقه مردم و سنت های موجود آن به بازار هدف محصولات ما تبدیل خواهد شد و انتظار می رود 50 درصد کلیه محصولات تولیدی در این بازار به فروش برسد. از این رو، انتظار رشد 50 درصدی تولید را برای کلیه محصولات داریم. این در حالی است که هم اکنون کشور عراق بازار هدف ماست، ولی این کشور بسیار قیمت محور است، اما همچنان یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی شرکت محسوب می شود.

مرکز آموزش علمی کاربردی عتیق آماده جذب 550 دانشجو

در بخش دیگری از این نشست خبری، سعیده پورمسعود مسئول و مدیر دانشگاه جامع علمی کاربردی عتیق وابسته به شرکت دانش بنیان گز سکه اظهار داشت: رشد سالیانه 50 نفر و پذیرش 300 دانشجو در سال 95را در این مرکز شاهد بوده ایم که حد مطلوب پذیرش در سال 1400 در حدود 550 دانشجو برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 95 بالاترین عدد جذب در کارنامه مرکز علمی کاربردی عتیق به ثبت رسید، افزود: با توجه به روند واقعی پذیرش دانشجو در سال 95، انتظار می رود هدف سال 1400 در سال 1398 قابل تحقق باشد.

پورمسعود در خصوص راهکارهای اتخاذ شده در موفقیت مرکز آموزشی عتیق گفت: در موفقیت این مرکز عواملی همچون ایجاد یک پایگاه دانش قابل مدیریت با بکارگیری و اجرای استاندارد مدیریت دانش، ایجاد واحد بهبود و توسعه جهت برنامه ریزی و پیاده سازی استراتژی توسعه و ایجاد کارگروه تخصصی جهت انجام به موقع، دقیق و سریع امور از جمله این عوامل موفقیت بوده است.

به گفته وی واگذاری بخشی از سهام شرکت دانش بنیان گز سکه به مدرسین جهت افزایش کارایی و انگیزه آنها از دیگر عوامل موثر در این رابطه بوده است.

تأسیس 42 شرکت دانش بنیان به کمک هسته های رشد

مهدی عباسیان هم سومین سخنران این نشست خبری بود که به معرفی هسته های رشد مختلف موجود در مرکز رشد شرکت دانش بنیان گز سکه پرداخت.

وی با بیان اینکه این مرکز اولین و تنها مرکز رشد وابسته به بخش خصوصی است که موافقت اصولی وزارت علوم و تحقیقات را دارد، گفت: هسته فناوری فراسکه، با هدف توسعه محصولات فراسودمند شکل گرفته و در شرف تبدیل به شرکت دانش بنیان است. محصولاتی که تاکنون توسط این هسته معرفی شده است: عسل پروبیوتیک، شیرین کننده پروبیوتیک، شربت ایزومالت، خرمای شکلاتی و ... است. هسته فناوری رویای شیرین، این تیم در تلاش است از طریق تولید انیمیشن های آموزشی، مسیر سخت انتقال مهارت را تسهیل کند. این تیم با بهره گیری از رنگ، تصویر، موسیقی، طنز و هر آنچه در انیمیشن کاربرد دارد، آموزش ها موثرتر و ماندگارتر می نماید.

هسته فناور مهراندیشان (آب شیرین) نیز دیگر موردی بود که عباسیان به معرفی آن پرداخت و گفت:‌ با تولید دستگاه تولید آب قلیایی از طریق تامین سلامتی آب کسب و کار خود را توسعه دهندمرکز رشد شرکت دانش بنیان گز سکه حامی، راهنما و همراه این تیم است. تولید دستگاه صنعتی آب قلیایی می تواند در صنعت شیرینی و شکلات تحول ایجاد کند. آب قلیایی بدون استفاده از مواد شیمیایی و تایید سازمانهای علمی و تخصصی انجام می شود.

وی هسته فناور عصاریا را نیز این چنین معرفی کرد: این هسته بر فرانچایز واحدهای صنفی تولید و عرضه مستقیم روغن های بکر به روش کلد پرس تمرکز دارد.

عباسیان در معرفی دیگر هسته های رشد نیز اظهار داشت: هسته فناور غذای سالم"حاضریا" نیز دیگر هسته رشد این مرکز است که با حمایت مرکز رشد شرکت گز سکه با شعار" تغذیه از مزرعه تا سفره "سعی در اصلاح فرهنگ غذایی مردم و کمک به کاهش بیماری های مرتبط با چاقی به ویژه در کودکان دارد. تولید باسمیت و فست فودهای سالم و بدون نیترات با مواد اولیه کاملا طبیعی و سالم یکی ازین اقدامات است. هسته فناور پیکان نیز با هدف تولید محتوا در قالب اینفوگرافیک چند ماهیست تشکیل شده است. همچنین هسته فناور برندینگ شیرینی ایرانی نیز در حال فعالیت است که مصمم است فرانچایز بنکداری شیرینی ایرانی را توسعه دهد. ایجاد شعب توزیع بنکداری با جذب تسهیلات صندوق کارآفرینی امید می تواند روند فروپاشی برندهای محبوب شیرینی ایرانی را متوقف و مسیر توسعه و پیروزی را تسهیل کند.

وی از راه اندازی و تأسیس 42 شرکت دانش بنیان تا سال 1397 خبر داد و گفت: این مرکز به اعتبار برند شرکت دانش بنیان گز سکه و به کمک استارتاپ ها می تواند هسته های رشد را حمایت کند و یکی از این موارد تحت عنوان بوملت بزودی اقدام به پذیرش سفارش صبحانه به صورت آنلاین و طبق سلیقه افراد و تحت نظر کارشناسان و متخصصان تغذیه از مشتریان خواهد کرد.

9 قرارداد جدید و خاص روی میز امضا

در بخش بعدی این نشست علی اکبریان به معرفی قراردادهای جدید و خاص شرکت دانش بنیان گز سکه پرداخت و گفت: این قراردادها شامل همکاری با شرکت ها و واحدهای بزرگ تجاری و تولیدی است که درخواست تهیه و تولید و نیز فروش محصولاتی خاص را دارند که از جمله آنها می توان به مشارکت با شرکت شیر پاستوریزه پگاه، قهوه موزتی ایتالیا، شرکت دانش بنیان حکیمان شرق، شرکت نچرال وی امارات متحده عربی، شرکت تک ژن تولیدکننده پروبیوتیک، شرکت فرانچایز عصاریا، پست جمهوری اسلامی ایران خدمت 193، شرکت تولید کننده مواد فراسودمند و هفته نامه اقتصادی اجتماعی نوسان اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی