---------------------------------- ---------------------------------- امضاء قرارداد ریلی بین ایران و ایتالیا :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت: ایران در حوزه حمل‌ونقل توجه جدی به توسعه ریلی دارد؛ ضمن آنکه در صدر همه این موارد رهبر معظم انقلاب بر توسعه ریلی و حمل‌ونقل ریلی تأکید ویژه دارند و در برنامه توسعه ۵ سال آینده ما در حوزه حمل‌ونقل فقط توسعه ریلی مدنظر قرار گرفته است و جهت برنامه ششم توسعه کشور بر محوریت ریل است.
رئیس‌جمهور ایران نیز توجه ویژه‌ای به توسعه ریلی دارد ضمن آنکه توجه خاص مجلس شورای اسلامی ما به توسعه ریلی قابل ذکر است. محمدزاده افزود: یک درصد فروش نفت و گاز ایران در برنامه ششم به توسعه ریلی اختصاص یافته است. وی افزود: در ۴ سال گذشته سالانه یک تا یک و نیم میلیارد دلار از سوی دولت ایران به صورت مستقیم در توسعه ریلی سرمایه‌گذاری شده است.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همچنین برای حمایت دولت از بخش خصوصی ریلی ۷٫۵ میلیارد دلار تضمین سرمایه‌گذاری با مصوبه شورای اقتصاد داریم.
محمدزاده افزود: در ۴ سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط دوم و سوم ریلی در حال اجرا بوده است که امسال ۸۰۰ کیلومتر افتتاح می‌شود. وی گفت:‌ در سال جاری ۵ مرکز استان به ریل متصل می‌شود و امروز اولین سفر ریلی همدانی‌ها در شبکه ریلی آغاز شد.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: امیدواریم همکاری با راه‌آهن ایتالیا در زمان کوتاهی به مراحل اجرایی و نتیجه برسد. محمدزاده گفت: از قدم‌های بزرگ توسعه ریلی ایران توجه به دانش و تحقیق در حوزه راه‌آهن است، دانشکده مهندسی راه‌آهن در یکی از دانشگاه‌های ایران راه‌اندازی شده است و ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد. وی اظهار داشت: یکی از بندهای تفاهم‌نامه امروز ایران و ایتالیا توسعه همکاری‌های سه جانبه راه‌آهن ایران، راه‌آهن ایتالیا و دانشگاه علم و صنعت است.در این نشست ۴ توافقنامه امضا شد که یکی از آنها توافق‌نامه سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد یورویی ایتالیایی در قطار سریع‌السیر قم ـ اراک به طول ۱۲۵ کیلومتر بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی