---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه 78 درصدی "کوثر " :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
شرکت بیمه کوثر که در بازار عادی فرابورس معامله می شود، با توجه به آیین نامه مصوب شورای عالی بیمه و بیمه مرکزی قصد افزایش سرمایه 78 درصدی را طی سال 95 دارد.

مدیر مالی شرکت بیمه کوثر ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: از سال 93 برنامه افزایش سرمایه خود از مبلغ 40 میلیارد به 250 میلیارد تومان را داشتیم که در مرحله اول به 140 میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین هیئت مدیره در نظر دارد در مرحله دوم با انجام افزایش سرمایه 78 درصدی، سرمایه شرکت را به مبلغ 250 میلیارد تومان برساند که طی سال 95 قطعاً انجام می پذیرد.

فرامرز مهرجو در ادامه افزود: این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد شد و افزایش ظرفیت شرکت برای قبول ریسک توانگری مالی با توجه به الزام بیمه مرکزی صرف خواهد شد.

این شرکت طبق آخرین اطلاعات منتشر شده روی سامانه کدال به ازای هر سهم مبلغ 371 ریال سود برآورد کرده است و طبق سخنان این مقام مسئول و با توجه به شرایط فعلی احتمال قریب به یقین بودجه سال 94 "کوثر" به طور کامل پوشش داده خواهد شد.

مهرجو در رابطه با برآورد بودجه سال 95 این مجموعه بیمه ای توضیح داد: با توجه به این موضوع که چشم اندازهای اقتصادی برای سال 95 در کشور روشن برآورد می شود و انتظار می رود سال خوبی از لحاظ اقتصادی باشد، قطعاً با افزایش فعالیت بنگاه های اقتصادی، سهمیه بیمه های انفرادی، مهندسی و دیگر شرکت های بیمه ای افزایش خواهد یافت و در رابطه با پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی جاری نیز باید گفت بودجه با توجه به شرایط فعلی اقتصادی محافظه کارانه ارائه شده است.

وی گفت: بیمه کوثر طی چند سال گذشته در همه رشته های بیمه ای فعالیت داشته است و برای سال مالی جاری قصد تغییر پرتفوی بیمه ای خود را نداشته و قصد دارد طبق روال گذشته، به فعالیت خود ادامه دهد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حال حاضر سهام "کوثر" در بازار عادی فرابورس معامله می شود ولی از ابتدای ورود به بازار ارتقای جایگاه نماد معاملاتی این شرکت از فرابورس به بورس در دستور کار این مجموعه قرار گرفته تا با ایجاد شرایط مساعد، موقعیت خود را در بازار سرمایه بهبود بخشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی