---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه"ولساپا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

این شرکت در نظر دارد تا همزمان با مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 94، 108 درصد افزایش سرمایه از محل مطالبات، آورده نقدی و سود انباشته انجام دهد و سرمایه خود را از مبلغ 240 میلیارد تومان به 500 میلیارد تومان افزایش دهد.

فاطمه طهماسب پور مدیر مالی شرکت لیزینگ رایان سایپا گفت: هدف از انجام این افزایش سرمایه تأمین مالی مورد نیاز برای انجام لیزینگ بیشتر خودرو با توجه به ماهیت و عملیات شرکت می باشد.

وی گفت: با توجه به لغو تحریم های بین المللی و روشن شدن افق های اقتصادی کشور تمامی با رونق نسبی همراه خواهد شد و صنعت لیزنگ نیز با توجه به این مسائل می تواند عملکرد بهتری به ثبت برساند، اگر نرخ تسهیلات بانکی نیز کاهش یابد تأمین مالی این شرکت ها نیز ارزان تر خواهد شد و هزینه ها نیز کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول با اشاره به قراردادهای جدید خودروسازان با شرکت های خارجی و اثر گذاری این موضوع بر شرکت های لیزینگی گفت: در صورت اجرا این قراردادها اگر تنوع محصولات شرکت خودروسازی سایپا که سهامدار عمده "ولساپا" است و ما مسئولیت لیزینگ این خودروها را بر عهده داریم، با تنوع بیشتری همراه شود، خرید نقدی این محصولات کاهش می یابد و میزان خودروی اجاره داده شده از طرف شرکت لیزینگ رایان سایپا افزایش خواهد یافت.

طهماسب پور در رابطه با برآورد عملکرد سال 95 "ولساپا" توضیح داد: با توجه به اینکه در سال جاری در کنار رود حاکم بر اقتصاد کشور عملکرد مناسبی داشتیم و توانستیم بودجه پیش بینی شده را پوشش داده ایم انتظار می رود در سال آینده که دورنمای اقتصادی بهبود یافته عملکرد بهتری را رقم بزنیم اما این موضوع به متنوع سازی محصولات سایپا، تأمین مالی ارزان قیمت و کاهش خرید نقدی مردم وابسته می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی