---------------------------------- ---------------------------------- افتتاح خط تولید کامل محصولات اروپایی سایپادیزل :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

به نقل از ایسنا، کلاوس نیلسن – مدیرعامل ولوو تراکس – و برونو بلین – مدیرعامل رنوتراکس – در این سفر لانتستد را همراهی خواهند کرد.

لانتستد روز سه شنبه با هواپیمای شخصی به ایران می آید و سخنرانی در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو، جلسه با مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و افتتاح خط تولید کامل محصولات اروپایی سایپادیزل را در برنامه خود خواهد داشت.

تنهاپور – مدیرعامل سایپا دیزل – در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تولید کامیون ولوو FH500 بصورت SKD (مونتاژ اولیه اتاق خودرو در سوئد) در این شرکت آغاز شده که قصد داریم از ابتدای سال آینده و در دوران پساتحریم، کامیون های جدید ولوو را بصورت مونتاژ کامل(CKD) تولید کنیم.

گفتنی است، مارتین لانتستد – مدیرعامل گروه ولوو – در سال ۱۹۶۷ در شهر ماریستاد سوئد به دنیا آمد. وی در سال ۱۹۹۲ به عنوان کارآموز وارد شرکت اسکانیا شد و تا سال ۲۰۱۲ در سمت های مختلف در این شرکت از جمله مدیر فروش، رییس گروه کامیون، مدیر تولید موتور اسکانیا و… فعالیت کرد که در این سال به عنوان مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی گروه اسکانیا منصوب شد.

مارتین لانتستد با موافقت هیئت مدیره گروه AB Volvo ، در اکتبر سال ۲۰۱۵ (مهرماه امسال) به عنوان مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی گروه Volvo انتخاب شد. از وی به عنوان مغز متفکر صنعت خودروسازی سوئد یاد می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی