---------------------------------- ---------------------------------- اطلاعیه اتاق اصناف ایران در رابطه با تجهیز صندوق فروشگاهی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت کنتورسازی ایران 10 دی سال گذشته قرارداد تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق (پوز) فروشگاهی با احتساب 201 هزار دستگاه را منعقد کرده و طی هفته های گذشته تبلیغاتی را در این رابطه انجام داده است.

در این میان اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرده اصناف باید از ابتدای فروردین نسبت به نصب صندوق فروشگاهی اقدام کنند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

در راستای وظیفه حاکمیتی خود و برای اجرای دقیق و فراگیر  طرح ملی صندوق فروشگاهی، ضمن اعلام فراخوان برای شناسایی و جذب تولیدکنندگان سخت افزار و نرم افزار حوزه صندوق‌های مکانیزه فروش و با حمایت از تولید کنندگان داخلی و با حفظ منافع تمامی عوامل، در نظر دارد با همکاری تولید کنندگان، عرضه کنندگان و سرمایه گذاران، بانک ها، شهرداری ها و تشکل های صنفی و سازمان امور مالیاتی در جهت ایجاد زیرساخت برای توسعه عدالت و شفافیت اطلاعات اقتصادی و بدون ایجاد هرگونه انحصار طرح تجهیز اصناف به صندوق مکانیزه فروش را به صورت تسهیلات ویژه عملیاتی نماید.

برای تحقق این هدف دست تمام تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صندوق های مکانیزه فروش را که برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی تمایل و آمادگی دارند، می فشارد.

به همین منظور کلیه بانک ها و تامین کنندگان صندوق می توانند با مراجعه به اتاق جهت مشارکت در طرح اعلام آمادگی نموده و همچنین اصناف سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام به سایت اتاق اصناف ایران مراجعه و شرایط اتاق برای مشارکت در این طرح ملی را دریافت و در خصوص نحوه ثبت نام و دریافت مشخصات فنی سخت افزاری، نرم افزاری و پشتیبانی دستگاه ها مطابق آنچه از سوی سازمان امور مالیاتی اعلام شده، کسب اطلاع کنند.

متعاقبا واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده صندوق های مکانیزه فروش مورد تایید اتاق اصناف ایران که کلیه شرایط و مقررات آیین نامه اجرایی را دارا بوده و توانایی و صلاحیت فنی و عمومی حضور در این پروژه ملی را دارند، از طریق این سایت به عموم اصناف معرفی خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی