---------------------------------- ---------------------------------- آتش سوزی در کارخانه کاغذ پارس :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

محمدجواد مقدم سهامدار عمده کاغذ پارس با اعلام حمایت از سهام شرکت،درباره آتش سوزی عصر دیروز کارخانه توضیح داد و اعلام کرد این رویداد، طبیعی بوده و در حدی هم نیست که نیاز به بررسی خسارت داشته باشد.

شرکت کاغذ پارس درحالی 19 اردیبهشت به عنوان نخستین شرکت جدید سال جاری با عرضه 10 درصد سهام و کشف قیمت 150 تومانی هر سهم وارد فرابورس شده که عبدالحسین معظم فر از آتش سوزی گسترده در کارخانه این شرکت خبر داد و به مهر گفت: حادثه  آتش سوزی حوالی ساعت ۱۸ عصر دیروز دوشنبه در بخشی از محوطه ذخیره نگهداری باگاس در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوست که با وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافت. 

وی با بیان اینکه پس از وقوع این آتش سوزی گسترده ماموران آتش نشانی به همراه تجهیزات خود از شهرهای شوش، حر، الوان، شاوور و شرکت های اطراف به محل حادثه در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه اعزام شده اند، افزود: دو خودروی سنگین و یک اکیپ شش نفره نیز از سوی سازمان  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان دزفول به محل این آتش سوزی برای عملیات مهار آتش اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی نداشته، گفت: گستردگی این آتش سوزی بسیار زیاد است و با وجود اینکه ماموران آتش نشانی از شهرهای مختلف در حال مهار آن هستند اما هنوز هم این آتش سوزی ادامه دارد بنابراین زمان دقیق اطفای آن مشخص نیست و امکان دارد که چندین ساعت طول بکشد.

معظم فر ادامه داد: به صورت مکرر در حال تماس با همکاران مستقرخود در محل حادثه هستیم تا در صورت نیاز به کمک های بیشتر، تدابیر لازم اندیشیده شود هر چند تمام توان ما در آتش نشانی دزفول اعزام همین دو خودرو و اکیپ شش نفره بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی